onko kukaan saanut steve austinia svr 2007.
tiedän että pitää voittaa royal rumble ottelu mutta kenen hahmon storylinessa otteluun pääsee ?
olen yrittänyt jotain 10 eri hahmoa!!!
KIITOS!
WWE Smackdown! vs RAW
4
209
Vastaukset
- Nimetön
lol
- Badass
Siis se on aivan sama kenellä pelaat, parasta olisi kuitenkin mennä SmackDownin seasoniin ja olla voittamatta WHW-mestaruuttaa missään vaiheessa paitsi WrestleManiassa. Toinen vaihtoehto olisi varmaan myös se, että olet mestari Armageddoniin mennessä (SD!-kausi), niin häviät mestaruutesi Armageddonissa ja varmaan pääset Royal Rumble-matsiin. Itse en näitä kumpaakaan vaihtoehtoa ole kokeillut, mutta jotenkin tuollein homma pitäisi saada ratkaistua =)
- Hulkster
kiitti!
sain sen jo eilen ilman apujasi mutta kiitos kuitenkin!
- Mad#1
onko totta jos menee gm modin 5 kertaa läpi niin saa brändin GM managerin ukoks?
(RAW=vince mcmahon)
(Smackdown!=teddy long)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 62756
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh168550- 18538