Eli kysyisin että kelpaako tytöille...??
Kyrpä on 14cm ja ikää 16vuotta.
Kysymys tytöille..
7
1113
Vastaukset
- _jouko__
kertokaa viel ikänne, et tietäs minkä ikäsil kelpaa ja minkä ikäsil ei :D
- ......................
Vähä riippuu mihi on tottunu. Mulle ei kelpais.Oon 16,mutta ei sil oikeestaa oo välii muuten,ku sillon jos on joku yhen illan juttu. Ni sit sillä koolla on välii. Ainaki mulle. :D
- bkbkss
...................... kirjoitti:
Vähä riippuu mihi on tottunu. Mulle ei kelpais.Oon 16,mutta ei sil oikeestaa oo välii muuten,ku sillon jos on joku yhen illan juttu. Ni sit sillä koolla on välii. Ainaki mulle. :D
ihan normaalin kokonen:) mulla on vaan 12cm ja oon 19v
- hghgg
...................... kirjoitti:
Sinulle ei kelpaisi normaali kokoinen kulli, vitun huora?? :D
- vastaan,jotta ei
kelepoo!!!
Mittaa tars olla enemmän.
Siul o liia lyhykäin.
Kasvata se ensi suuremmatteks ni kahtota sit uurestaha. - -Sisko-
Kelpaako vai ei, ei ole siitä kysymys, vaan siitä osaatko sitä käyttää. Oppia ikä kaikki.
- tyttö 15
Eipä sillä koolla väliä. Luonne sen ratkasee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211260
- 113951
- 42690
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 15630
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38505- 60504
- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476