Tän päivän jakso oli tosi mahtava! TECNA JA TIMMY RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tykkäsitteks te muut siitä???? Eiks se pusu olluki mahtava????? Paras jakso ikinä!!!!!!!!!!!!
Tän päivän jakso!!!!!!!!!!!!
10
647
Vastaukset
- icy trix.
liikaa huutomerkkejä! yks riittää. hyvä jakso oli. mä nauhotin sen, joten mä laitan mun sivuille ladattaviks siitä videoklippejä.
aisha.6x.to- "BLOOM"of Winxclu...
kiitti ku laitat sen sivuilles koska mä en nähny sitä. me äänitettiin kyl se mut kasetist loppus tila :(
- bloomfan10
Joo ja lauseisiin kannattaisi laittaa isot alkukirjaimet.
- "BLOOM"of Winxclu...
bloomfan10 kirjoitti:
Joo ja lauseisiin kannattaisi laittaa isot alkukirjaimet.
Jokanen kirjottaa joskus väärin varsinki ku kirjottaa nopeesti. Että eipäs nyt tarvii valittaa koko ajan. vali, vali.
- voivoivoivovi
On kauheeta jos pistää pari huutomerkkiä. Mitä se sinua haittaa jos joku pistää vähän enemmän huutomerkkejä? Ei kuitenkaan ole ihan hullua riviä, niinkuin joissakin viesteissä on nähty. Se ehkä jo häiritsee lukemista eikä siksi ole suotavaa, mutta ei tollainen huutomerkkimäärä vielä ketään luultavasti häiritse -paitsi tietenkin tollaisia "minä-olen-niin-paras-ja-älykäs-jne."-tyyppejä, jotka haluavat olla NIIIN parhaita ja älykkäitä (vaikka todellisuus on toisenlainen)....
- voivoivoivovi
voivoivoivovi kirjoitti:
On kauheeta jos pistää pari huutomerkkiä. Mitä se sinua haittaa jos joku pistää vähän enemmän huutomerkkejä? Ei kuitenkaan ole ihan hullua riviä, niinkuin joissakin viesteissä on nähty. Se ehkä jo häiritsee lukemista eikä siksi ole suotavaa, mutta ei tollainen huutomerkkimäärä vielä ketään luultavasti häiritse -paitsi tietenkin tollaisia "minä-olen-niin-paras-ja-älykäs-jne."-tyyppejä, jotka haluavat olla NIIIN parhaita ja älykkäitä (vaikka todellisuus on toisenlainen)....
ja tuo viesti ole terkoitettu icy trixille.
- bloomfan10
"BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:
Jokanen kirjottaa joskus väärin varsinki ku kirjottaa nopeesti. Että eipäs nyt tarvii valittaa koko ajan. vali, vali.
Toi viesti oli muuten tarkotettu icytrixille, että ei sun tarvi siitä valittaa...
- winx-fani
mitä tapahtu viime winx jaksossa!?
Mä en nähny!!
KERTOKAA!!!! muuttuko Bloom jo Dark Bloomiks?
Laitatko sen jakson sivuilles icy trix että nään se koska haluan nähdä! - sitti-fatima
se kohta ei ole sovelias uskonnollemme.
- Dark Bloom
Mikä kohta ja miksi se ei ole sovelias uskonnollomme? Tietääkseni siinä ei haukuttu eikä keksitty jumalia tai pilkattu Jumalaa tai Jeesusta tai Raamattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827