digiviritin ja haluaisi tallentaa tallentavalla dvd:llä ohjelman niin voiko tv ja dvd olla
kytkettynä toisiinsa vain komponenttipiuhoilla(vihr,sin ja pun)vai tarvitaanko noiden välille vielä scart-piuha.eli kulkeeko kuva ja ääni myös televisiosta dvd:hen päin eikä vain toisinpäin.
kyseessä Lg 37LC2D SEKÄ LG DR7500.
Voiko dvd:n kytkeä tv:ssä olevaan DTV-OUT- scarttiin eli silloin ei tarvitsisi kuin tv:n ohjelmaoppaasta ajastaa tallennus ja se siirtyisi tuota ko.liitintä pitkin dvd:hen.
Ohjeissa lukee että toiminto on käytössä kun 8-nastaista tallennussignaalia käyttävä laite on kytketty Scart-kaapelilla dtv-out lähtöliitäntään.onko siis minun laitteeni mahdollista kytkeä noin.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille..
jos on
tv,jossa
2
347
Vastaukset
- zekkari
Kyllä! Scart piuha on aina edullisempi molempiin suuntiin. Varmista että scarti on täyskopplattu. Siis että siganali kulkee molempaan suuntaan. Jos ei täyskopplattu niin sigaali kulke vaan yhteen suuntaan. Silloin saat vaihtaa päädyt toivottuun suuntaan, se ei riko laittetta, vaan ei mitään näy jos on väärin päin.
- zekkari
tavuvirhe, oikeesti "signali"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava71350Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971035
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,142867- 56866
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9837- 41830