VASTATKAA!
Minun similläni oli vaatekauppa ja ainakun painoin similläni, eli sillä omistajalla,vaatetelinettä siihen tuli sellainen ehdota asua...simille Liisa/matti...arkiasuksi/juhlaasuksi ym.
siitä kun painoin sain itse valita sille "Liisalle" arkiasun. :o muta nyt se ei enää tule? eli häh?
ASIAA KAUPPA AUKISTA !!
4
359
Vastaukset
- JOKU :)
tarkoitan että enää en saa valita niitä asuja, tuo sama ehdota juttu tuleee silti. :)
- AnCku89
Sä et voi valita niitä asuja niille jos ne asiakkaat on ilman sun ehotuksia menneet itsestään miettimään ostasko sen asun vai ei. Vaan jos ehotat niille sitä asua.
- JOKU :)
juuri sitä tarkoitinkin. kun katsos yritän ehdottaa niille, niin en voi silti valita vaikka ennen pystyin :(
- APUA!!
JOKU :) kirjoitti:
juuri sitä tarkoitinkin. kun katsos yritän ehdottaa niille, niin en voi silti valita vaikka ennen pystyin :(
Anteeksi että laitoin otsikoksi näin paljon huutomerkkejä, kun oli pakko saada teidän huomio.
Olen piiiiitkään ihmetellyt miten voi muka ehdotella asuja muille simille? Kertokaa miten? Pliis!
En kestä katsoa kuinka sims asukkaat ovat niin rumasti pukeutuneita! Auttakaa pliis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816