ajattelin varata matkan ensi pääsiäisen aikoihin Maltalle. Onko siellä paljon ohjelmaa mm.Via Crucis.
Maltalle pääsiäisenä
5
2230
Vastaukset
- Rory
Tuolta sivulta löydät tietoa Maltan pääsiäisjuhlista. Monenlaista tapahtumaa näyttäisi olevan silloin, onhan Malta hyvin katolinen maa ja tykkäävät järjestää erilaisia uskonnollisia tapahtumia.
http://www.visitmalta.com/en/what_to_see/wts_churchesfestas/wts_churchesf_season_holyweek/wts_churchesf_season_holy.html- juuri tätä
kaipasinkin. Asuin vuosia Italiassa ja totuin katoliseen pääsiäisen viettoon.
- natia
Itse olin viime vuonna juuri pääsiäisenä Maltalla lomalla. Todella paljon ohjelmaa liittyen pääsiäisen viettoon ja erilaisia näytelmiä on ympäri saarta. Turistikohteissa näihin kulkueisiin ja näytelmiin tarjotaan kyytejä "turistikohde" kaupoissa, jotka myyvät erilaisia turistikohteittein matkapaketteja. Hinnat olivat noin 10 euroa.
Itse en näitä käyttänyt vaan menin itse bussilla, joka on todella kätevä kulkumuoto maltalla. Bussilla pääsee yleensä kaupunkien keskustaan, jossa kaikki tapahtumat järjestetään.
Lisäksi pääsiäisen aikohin kannattaa vierailla Mostassa Mosta Domessa, joka todella upeasti koristeltu sisältä. Muinakin aikoina upea kohde.- ninjami
Hei te pääsiäisenä Maltalla olleet! Minkälaisissa lämpötiloissa siellä ollaan tuohon aikaan. Aiotaan kaverin kans pääsiäisenä jonnekin, missä olis lämmin, mut sellaisia kohteita ei kanariansaaria lukuun ottamatta tahdo euroopasta löytyä. Vinkkiä siis kaivattas myös kohteen valitsemisessa, jos Maltan lämpötila on alle 20.
- Rory
ninjami kirjoitti:
Hei te pääsiäisenä Maltalla olleet! Minkälaisissa lämpötiloissa siellä ollaan tuohon aikaan. Aiotaan kaverin kans pääsiäisenä jonnekin, missä olis lämmin, mut sellaisia kohteita ei kanariansaaria lukuun ottamatta tahdo euroopasta löytyä. Vinkkiä siis kaivattas myös kohteen valitsemisessa, jos Maltan lämpötila on alle 20.
Lämpötila huhtikuun alussa Maltalla voi olla siinä 20 asteen paikkeilla, hyvällä tuurilla hieman yli. Ihan mukava ilma voi olla mutta luulisin että siihen aikaan olisi lämpimämpää esim. Dubaissa jonne lento ei ole kovin paljoa pidempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998