Mulla on 2 vuotta vanha läppäri, ja kun asensin sinne Linuxin, se sekosi ihan täysin. Ei aukee enää. Ennemmin toimi moitteetta.
Ei kone voi itellään hajota. Eli olisiko vinkkiä, miten sais korjattua?
Rikkooko Linux koneet?
9
545
Vastaukset
- Härski
Formatoi kone ja asenna se Linux uudestaan. Jos ei sittenkään toimi formatoi uudestaan ja asenna Windows. Ei se LInux fyysisesti ole rikkonut konetta. Esim käynnistys lohko voi olla sekaisin.
- Pettynyt2
Linuxin on todettu vahingoittavan cd-asemia!
- ...
Mutta kun ensin itse kysyt ja sitten vastaat itsellesi, saat aina oikean vastauksen, Microsoftin trolli. Windowsin on todettu muuten rikkoneen prosessoreja, koska virusten saastuttama järjestelmä on käynyt niin kauan 100% kuormalla että lopulta prossu on tullut tiensä päähän.
- xcvbnm
Myös Maceissa on todettu esim. palovaarallisuutta.
- myöskin
Windows-läppäreissä on käytetty samoja Sonyn paloarkoja akkuja. Että se siitä, trolli.
- tehnyt useita kokeiluja
sen koneesi!
- lähti linux
Surkean muistinkäsittelyn vuoksi Linux rasitti muisteja niin että sulivat.
- ...
Linux varaa heti kaiken muistin jota se sitten antaa ohjelmille. Windows taas käyttää muistia miten sattuu ja swappailee herkästi. Joten millä tavalla se linux on muka surkea? Ainoa mikä on tainnut palaa on sinun pinnasi kun linux vie Winukkaa 100-0 lähes joka asiassa, Mikkistrolli.
- kokeillu
jo ajaa sen uusiksi. Ei sekään auttanut. Kone ei läöhde avaamaan ollenkaa, väläyttää vaan nopeesti, bios ikkunaa, ja tilttaa. ei aukase käyttöjärjestelmää. Perkeleen skrollit sotkee hyviä vastauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804