Oon miettiny tässä elämää ja tullu siihen tulokseen, että onpa elämä paskaa.
Olen 18 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt naista alasti, saatikka kastamaan varttani naisessa. Olen komeaksi kehuttu ja omastakin mielestä olen aika komea, mutta sopivaa naista ei ole sattunut kohalle.
Koulua käyn lukiossa, johon pääsin vaivalla. Koulu ei ole ikinä ollut minua varten, mutta silti siellä on pakko käydä koska nykyajan normit niin määräävät. Olen rikkaasta perheestä ja saisin tulevaisuudessa kaikki tarvitsemani vanhemmiltani, jos he antaisivat. He eivät kuiten anna minulle penniäkään, koska se olisi liian helppo elämä.
En harrasta mitään missään joukkueessa. Istun kotona ja pelaan tietokoneella päivät pitkät. Minua on kehuttu monissa joukkuelajeissa ja yleisurheilussa, mutta olin liian laiska jatkamaan niitä. Olen vieläkin aika kunnossa, mutta mahaa on alkanut kertyä ylenpalttisen juomisen takia.
Käyn baareissa lähes joka viikonloppu humalan takia. En mene baariin iskemään naisia, toki en valita jos näin kävisi, mutta se ei ole etusijalla. Baarissa näen paljon tuttuja, joita minulla jostain syystä on paljonkin. Moni tuntee minut. Tähän olen etsinyt vastausta pitkän aikaa. Mistähän tässä vielä avautuis. Naissuhteista sen verran, että pari tyttöä on ollut minusta kiinnostuneita, mutta taidan olla sen verran sitoutumisenpelokas, että siitä ei mitään tullut. Kaikki ovat kyllä olleet jonkun sortin puuttuvia lenkkejä ja mongoloideja.
Huomenna taas herään paskaan kouluun, käyn läpi baari-illat ja miten muut kaverit saivat kotiinsa hemaisevan blondin jota he rakastelivat kiihkeästi läpi yön. Ehkä vielä jonain päivänä.. tiedä sitte.
Anteeksi jos sain jonkun 15-vuotiaan elämän ja eihän nämä ongelmat suuria ole, mutta oli tarve avautua. Kiitos, hei.
avautuminen
3
441
Vastaukset
- ...................
Joten jätän noi kastamisjutut huomiotta. :) Mutta siis laiskuushan ei ole mikään sellainen ominaisuus ettetkö sitä voisi muuttaa. Ja vanhempasi tekevät aivan oikein, varsinkin jos laiskuuteen taipuvainen olet. Nyt vaan yksinkertaisesti kannattaa kiinnittää huomiota siihen opiskeluun ja tulevaisuuteen, sillä niitä naisia maailmassa riittää ylinkyllin.
- Angstityttö
..juttu kuin sinulla, kaikin puolin, että elämä on paskaa. Mutta aina ei saa kaikkea mitä haluaa, ja ei etenkään sitä mitä eniten haluaisi. Sellainen on aina saatavilla, mikä ei kiinnosta ja toisinpäin. Arrgh. Ja koska maailma on niin tylsä, paska ja väritön, alkoholi maistuu.
- angstipoika88
Alkoholi kyllä maistuu.. lähes ainoa asia, mikä pitää virkeänä. Satunnaiset kaverit, mutta niistäki nauttii vasta muutaman oluen jälkeen. Naisasioissa ei parannusta löydy, joten huomenna kokeileen uudestaan. Huomenna olen nii päissään, että unohdan kaiken paskan elämän ja koulun. Koulu kusee taas entistä enemmän. Lukiopaperit saa odottaa pitkän aikaa vielä. Armeijaan en jaksa mennä ja sivari olisi liian kova kolaus egolle. Elämä on masentavaa.. Joulu on kapitalistista, teennäistä soopaa nykyään. Missä on lahjojen antamisen ilo? Ei aina tarvitse saada sitä rannekorua, minkä on aina halunnut vaan miksei voi tyytyä käsintehtyyn soppakauhaan? Miksi pitää leikkiä iloista joulupöydän ääressä ja nauttia kaikista herkuista. Miksei voi rauhottua joka viikonloppu syömään perheen kanssa. Kerran vuodessa vain. Miksi, oi miksi? Vois nousta barrikaadeille joulua vastaan. Joulun sanoma on täysin vääristynyt.
Kettu kuittaa tältä päivältä. Toivottavasti muutkin angstaavat teinit avautuvat tähän, kun kerran vauhtiin on päästy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060