Windows-fanaatikoista

...

Windowsin puolustajilta on näköjään argumentit loppuneet jo aikoja sitten ja jäljellä on enää teini-ikäisiä trolleja, joitten viestit ovat tyyliä "Linux rikkoi koneeni" tai "Linux raiskasi äitini".

Mitään sanottavaa heillä ei enää ole, pelkkää huutoa ja älämölöä jatkuvasti vaihtuvan nimimerkin voimin.

20

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kuin

hatullinen paskoo ja väljähtänyt kahvi, samassa mukissa, surkein tekele mitä pc sisällään saattaa kantaa. Omaan koneeseen murtautuminen käy itseltäkin napin painalluksella, vaikka tietää salasanat ja eikä hyödynnä sitä tietoa... muiden koneisiin murtautuminen on yhtä hekppoa, kuin avausu kengännauhat. Linuxiin murtautuessaan joutuu jo näkemään vaivaa, se kertoo jo kaiken, laita koneesees windows.... onni on kuin ladalla ajais vaikka uskottelis sen olevan ihan mukava peli...

• Totta kaikki tuo.

Toisaalta joskus hävettää käyttää Linuxia, kun lukee minkälaisia urpoja on tahraamassa ihan hyvän käyttöjärjestelmän käyttäjien mainetta idioottimaisella trollauksellaan ja valehtelullaan.

Eivät ole käyttäneet koskaan mitään muuta kuin Linuxia, ja sen totisesti huomaa.

En tänään(kään) jaksa tapella fanaattisten pizzanaamojen kanssa, joten oma kirjoitteluni tähän topikkiin loppupi tähän. ;)

• viittisit valaista, että miten Linukka-käyttäjät ovat voineet laajoin joukoin välttyä käyttämästä Windowsia, kun suurin osa heistä on kumminkin siitä maksanut ostaessaan koneensa...?

• ja toinen vaihtoehto
        RepeRuutikallo kirjoitti:

viittisit valaista, että miten Linukka-käyttäjät ovat voineet laajoin joukoin välttyä käyttämästä Windowsia, kun suurin osa heistä on kumminkin siitä maksanut ostaessaan koneensa...?

on kasata kone itse, kolmas vaihtoehto on ostaa kone käytettynä jolloin windows-lisenssi ei välttämättä siirry mukana, näin ainakin käytettyjä myyvissä liikkeissä joissa windows putsataan pois levyltä kun kone menee myyntiin. Eli keinoja välttyä saamasta wintoosaa kyllä löytyy.

• Heh.

Ihan pakkohan se on periaatteesta heittää jotain kapuloita rattaisiin, kun se Linux-fanaatikko veivaa loputtomasti samaa levyään.
      Kuka käyttää mitäkin järjestelmää, on tasan tarkkaan jokaisen oma asia.
      Mutta se kantafanaatikko saa minutkin fanaattisuuteen, vaikka Windowsit, Linuxit ja Macit on minulle yksi paskan hailee, kunhan kone jollain pelaa.

• ero:

C=3 jutut ovat lähinnä totta ja lisäksi hän ei vaihda koko ajan nimimerkkiään.

• jhgfdfgh
        ero: kirjoitti:

Itse uskon että Wind-tiedoittaja on lähempänä totuutta.

• painajainen
        ero: kirjoitti:

Ihan 100% varmasti täälkin palstalla, noi skrollaa, ja sä tyhmä luulet eri henkilöksi, kaikki täällä skrollaa, milloin Linuxia, Milloin winukkaa vastaan.

Joten lykkää vaik aikas kuluksi porkkana peppuus.

• koskapa..
        jhgfdfgh kirjoitti:

Wind-tiedottajahan on nimensä mukaisesti Windowsisti, siis EI puolueeton vaan mikkiksen leivissä. Luultavasti sama tyyppi joka postailee myös Pentti Nelosena ja Totuuden torvena. Ja monilla muillakin nikeillä.

• jhgfdfgh kirjoitti:

Wind-tiedottaja väitti jo lokakuussa tietävänsä missä Mac-liikkeessä olen töissä, mutta pyynnöistäni huolimatta hän ei ole sitä suostunut paljastamaan, vaikka minäkin toki tahtoisin tietää itsestäni tämmöisen perusasian.

Wind-tiedottajaan voi siis varmasti luottaa, hän on MJTMP (Mies Joka Tietää Mistä Puhuu).

• jhgfdsa

Wind-tiedottaja väitti jo lokakuussa tietävänsä missä Mac-liikkeessä olen töissä, mutta pyynnöistäni huolimatta hän ei ole sitä suostunut paljastamaan, vaikka minäkin toki tahtoisin tietää itsestäni tämmöisen perusasian.

Wind-tiedottajaan voi siis varmasti luottaa, hän on MJTMP (Mies Joka Tietää Mistä Puhuu).

Voi olla että Wind-tiedottaja ei haluakkaan sinua julkisesti nöyryyttää enempää.

• jhgfdsa kirjoitti:

Voi olla että Wind-tiedottaja ei haluakkaan sinua julkisesti nöyryyttää enempää.

hän ole mua vielä nöyryyttänyt lainkaan. Tästä voisi aloittaa, ettei vain luultaisi että hänellä on turhan vilkas mielikuvitus. Odotan malttamattomana nöyryytyksen alkamista.

• jhgfdsa

hän ole mua vielä nöyryyttänyt lainkaan. Tästä voisi aloittaa, ettei vain luultaisi että hänellä on turhan vilkas mielikuvitus. Odotan malttamattomana nöyryytyksen alkamista.

Olethan yleensä jäänyt väittelyssä nopen asemaan. Lisäksi asiattomia viestejäsi on poistettu sheriffin toimesta.

• ...
        painajainen kirjoitti:

Ihan 100% varmasti täälkin palstalla, noi skrollaa, ja sä tyhmä luulet eri henkilöksi, kaikki täällä skrollaa, milloin Linuxia, Milloin winukkaa vastaan.

Ime itseäsi, kirjoitustaidoton huoranpenikka.

• tarkoittaa
        painajainen kirjoitti:

skrollaa? Tarkoittanet trollaa, johdettu englannin troolausta tarkoittavasta sanasta. Trollin tarkoitus on heittää täky johon pösilöt tarttuvat ja trolli naureskelee partaansa.

• jhgfdsa kirjoitti:

Olethan yleensä jäänyt väittelyssä nopen asemaan. Lisäksi asiattomia viestejäsi on poistettu sheriffin toimesta.

kun en muista että olisin hävinnyt väittelyssä Wind-tiedottajalle. Meinaatko että valhe ja totuus ovat väittelyssä samanarvoisia? Taidatkin olla itse hän? Luulenpa että sinun viestejäsi on poistettu enemmän kuin minun...

Edelleen odottelen tietoa työpaikastani. On se kumma että lupa ei kelpaa. Todella suoraselkäistä toimintaa. Tosin valehtelu on tyypillistä Windows-kiihkoilijoille, joten mitäpä uutta tässä soopassa olisi. Se tosin on erikoista, että valehdellaan suoraan henkilöstä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

kun en muista että olisin hävinnyt väittelyssä Wind-tiedottajalle. Meinaatko että valhe ja totuus ovat väittelyssä samanarvoisia? Taidatkin olla itse hän? Luulenpa että sinun viestejäsi on poistettu enemmän kuin minun...

Edelleen odottelen tietoa työpaikastani. On se kumma että lupa ei kelpaa. Todella suoraselkäistä toimintaa. Tosin valehtelu on tyypillistä Windows-kiihkoilijoille, joten mitäpä uutta tässä soopassa olisi. Se tosin on erikoista, että valehdellaan suoraan henkilöstä.

olen aina käyttänyt windovsia,on hyvä en tarvi toista käyttistä kun yhdellä pärjää

• ...
        hessuliki kirjoitti:

olen aina käyttänyt windovsia,on hyvä en tarvi toista käyttistä kun yhdellä pärjää

Kun paremmasta ei ole tietoa niin pakkohan sen kalliin Windowsin on olla hyvä tai ainakin parempi kuin ilmainen.
        Kokeilkaa muitakin vaihtoehtoja ennenkuin kehutte oman käyttiksenne paremmuutta.

• siis mitä?

Periaatteessa olisi ihan hauska lueskella Mac ja Linux juttuja. Todellakin tuntuu että aihe on lähinnä trollaamista. pikkuisen samaa kun joskus kuuskytluvulla kinasteltiin pappa-Tunturin ja Soliferin eroista.

Käyttöjärjestelmä-palstalla ei ole kuin riitelyä. Hopeinen omena ja Linux-palstat ovat kyllä kiinnostavia mutta niissä tahtoo sitten olla niitten fanaattiset kannattajat liikenteessä.

Jotenkin ikävä DOS-aikoja. Silloin ei ollut näin riitaisaa.

• :*:*:*:*:*:*

Aihe, josta debattia riittää.
        Huvittuneena kahlasin läpi nämäkin viestit.
        Paljonkohan näistä loppujen lopuksi on jäänyt villoja kopan pohjalle? Jokainen pysyy kannassaan ja uskoo, tai luulee, olevansa oikeassa.
        Saattaahan se olla niin, että L on paras. Tämä ei kuitenkaan muuta miksikään sitä tosiasiaa, että vielä pitkään W tulee olemaan yleisin käyttöjärjestelmä. Tälle asialle eivät c=3 & Co mahda mitään.

Kokonaisuus ei riipu yksin käyttöjärjestelmästä.
        Ei tule unohtaa, että mukaan on aina otettava myös käyttäjä ja käyttötarve.

Vakuutan, etten ole W:n palkkalistoilla. Kuitenkin olen valmis allekirjoittamaan väitteen, että W on täysin käyttökelpoinen mikron käyttöjärjestelmäksi. Väitteeni perustuu noin 15 vuoden kokemukseen. En väitä, etteivätkö M ja L voisi olla parempia, sillä kokemukseni niistä puuttuvat.

On kuitenkin väärin mustamaalata W täysin käyttökelvottomaksi. Olen vuosien varrella "puuhastellut" paljonkin Windowsin parissa ... tehnyt parin omakotitalon täydelliset piirrokset ... tehnyt usean vuoden ajan taidegrafiikkaa ... tehnyt parin suvun laajat sukututkimukset ... muita tavaomaisia töitä mainitsematta. Kaikissa näissä töissä on Windows ollut korvaamaton apulaiseni. Se on
        kiitettävästi hyväksynyt AmiPron, Corel'in, GenoPron ym.ym.

Mitä sitten tulee tuohon paljon puhuttuun tietoturvakysymykseen, voin vastata siihen hyvin lyhyesti. Yksikään "örkki" ei näiden vuosien aikana ole tiettävästi päässyt asettumaan koneeseeni. Tätä en kuitenkaan laske W:n ansioksi. Asialla ovat olleet tehokkaat rauhanturvajoukot. Luonnollisesti myös oma nettiretkeilyni on vaikuttanut asiaan.

Kuten jo mainitsinkin, käyttöjärjestelmän hyvyys tai huonous ei riipu yksin käyttöjärjestelmästä.
        Huomioitava on myös käyttäjä ja se, minkälaisiin töihin konetta tarvitaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe