Elikkäs kone on ollut päällä ja yhtäkkiä kun katson näyttöä niin kaikki kuvakkeet on kadonneet.Hiirellä ei saa mitään "kontaktia" koneeseen.JOs yrittää sammuttaa koneen omasta sinisestä nappulasta niin tulee teksti: Muut käyttävät konettasi jos katkaiset virran niin voit menettää tallentamattomia tiedostoja jne... no spybotilla ajoin läpi ja löysi joitain vakoiluevästeitä.F-secure löysi yhden vakoiluohjelman jonka sitten eristi, nostin turvatasot korkeaksi.Huomenna uus päivä ja katsotaan mitä sitten on luvassa.. Kertokaa siis ihan oikeesti käyttääkö joku hakkeri mun konetta tai jotkut ja voiko niitä jotenkin jäljittää? tai jotain.Poistin myös joitain netistä lataamiani tiedostoja / ohjelmia esim. kun olin ladannut mbnetistä music jukeboksin niin sen jälkeen meni ihan "sekasin" koko kone.Media player ei toimi enää ja ohjelmaa ei voinut /antanut poistaa paitsi nyt sain sen poistettua kun modeemi ei ollut auki.Tulikohan pöpö siis sieltä?
Muut käyttävät Konettasi
minä vaan
3
1462
Vastaukset
- fix it
Jos sulla on toinen käyttäjäprofiili päällä samaan aikaan niin sillon tulee tuo ilmotus että toiset käyttävät konettasi, siis jos olet vaihtanut käyttäjää lennossa.
- minä vaan
Olla. Kaikki käytetään tätä ihan näin normaalisti ilman mitään salasanoja tms.
- SpyAxel
minä vaan kirjoitti:
Olla. Kaikki käytetään tätä ihan näin normaalisti ilman mitään salasanoja tms.
Montako käyttäjätiliä olet luonut koneelle? Olkoon ne salasanan kanssa tai ei.
Explorer.exen kaatuminne hävittää myös kaikki kuvakkeet koneelta. Turha paniikki, ohjelmilla vaan sotkussa koneesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837