mitä sanon mun mutsille ku en haluu mennä kouluun mut haluun mennä harkkoihin huomenna? :S kouluun en haluis mennä huomen siks koska mulla ei oo siel kavereita ja joudun olemaan yksin.. viel ku huomen on liikkaa ja siel on tuskaa olla ku kaikki inhoo mua.
Lintsaamisesta
6
1003
Vastaukset
- JJK90
Tekeydyt kipeeksi aamulla mutta iltapäivällä olo on jo paljon parempi
Mutta älä kuitenkaan lintsaa - kysynpä vain
Meinaatko sitten lintsata tästä eteenpäin joka ikisen maanantain tai kaikki muut päivät? Meinaan vaan, että yhden päivän poissaolo ei tee tilanteellesi yhtään mitään. Tiistaina olet yksin, keskiviikkona olet yksin, torstaina olet yksin, perjantaina olet yksin, ensi viikolla olet yksin... Miten auttaa yhtenä päivänä lintsaaminen? Älä mieti tuollaisia typeryyksiä.
- ...........
todella, että nuoret ovat niin keskittyineitä sinuun, eikä esim. itseensä, että osaisivat inhota oikein porukalla? Mitä sitten vaikka ei kavereita ole, mitä sitten vaikka inhoaisivat sydämensä kyllyydestä - se on heidän henk.koht.helvettinsä. Sinun henk.koht. helvettisi on jos annat muiden ajatusten pilata mahdollisuutesi hyvään tulevaisuuteen. Onhan se kamalaa, mutta ehkä se ei auta, että vellot itsesäälissä ja teet vielä siten kuin inhooja, jos sellaista on, tahtoo. Mä olisin sen verran pirullinen, etten antaisi toiselle sitä tyydytystä. :D Ps. Miten ajattelit joskus saavasi koulusta kavereita, jos et siellä käy...?
- 16-vuotias
Minkä ikäinen ketjunaloittaja olet? Itse olen 16 ja saan päättää itse milloin menen ja milloin en.
- hohhoo
vaikka pakolla!!!
- puuhuu totta
mun luokalla on monii tyyppei jotka lintsaa mut kun menee syvälle niitten elämää nii sieltä löutuu kuitenki joku ongelma esim yhel mun kamul joka lintsaa nii sillä oli ogelmii sen perhes mut mun miekest lintsaaminen ei oo järkevää koska kouluu käynti on tarpeen kaikille lapsille ja ei pärjää sit isona omas elämäs hyvin jos ei käy koulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366