kertokaa koodeja tenkachi 1 että miten pystyy yhdistää niitä juttuja esim: majin vegeta pitää yhdistää super sayian ja babidi ja kysymys lukee mistä ne jutut pystyy yhdistää ilmottakaa saman tien niin minä voin kertoa teidän haluamaan peliin koodeja. muista ilmottaa!!!
DBZ fanit
6
171
Vastaukset
- jumala!
Etkö osaa googlettaa? Ja uskon et kaikki jotka eivät ole tuolalisia evoja niin osaavat kyllä googlettaa itse ohejita ja cheatteja peleihin!
- Iso LOL!
Voi mitä noobeja täällä onkaan! Siis kuka on NIIN NOOB että pelaa jotain säälittävää NOOBI DBZ:tä. Säästäkää mua. Mä kuolen nauruun!
- sinä saastainen
vaikka et pidäkkään animesta niin voisit ollap ostaamatta tämmöistä turhaa paskaa. Luultavasti et edes ymmärrä mitä noob tosiasiassa tarkoittaa. Lisäksi mielestäni varsinkin tenkaichi 2 on erinomainen taistelupeli ja olen sen juuri itse tilannut. Ja DBZ ei ole mitään naurettavaa! Tiesitkö että Japanissa animea töllöttää televisiosta samanaikaisesti monta miljoonaa ihmistä! Ja näin muuallakin. Esim.Suomessa anime on saavuttanut valtaisan suosion ja kasvaa jatkuvasti. Ja muuten,sinä olt n00b!
- HYYII !!!
sinä saastainen kirjoitti:
vaikka et pidäkkään animesta niin voisit ollap ostaamatta tämmöistä turhaa paskaa. Luultavasti et edes ymmärrä mitä noob tosiasiassa tarkoittaa. Lisäksi mielestäni varsinkin tenkaichi 2 on erinomainen taistelupeli ja olen sen juuri itse tilannut. Ja DBZ ei ole mitään naurettavaa! Tiesitkö että Japanissa animea töllöttää televisiosta samanaikaisesti monta miljoonaa ihmistä! Ja näin muuallakin. Esim.Suomessa anime on saavuttanut valtaisan suosion ja kasvaa jatkuvasti. Ja muuten,sinä olt n00b!
...
- Iso LOL
sinä saastainen kirjoitti:
Joo niin varmaan. Ja lässyn lässyn. Kuule ite NOOB. Täällä päin tuskin kukaan ees tietää mikä tommonen noob DBZ on. Ja älä vertaa Japaniin NOOB. Me ollaan Suomessa ei Japanissa. Ai niin, ootko muuten koskaan jääny luokalle kun luulet, että Japani on Suomen kohdalla. Voi mikä NOOB. Noobi ja Noobi peli samassa paketissa.
ps. mua nauratti toi Japani-juttu niin paljon että kesti aika kauan ennen kun sain tän viestin valmiiksi. - Iso Lol
HYYII !!! kirjoitti:
...
ASIAA!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661