Hei!
Kysyn tätä jo toista kertaa, mutt olen jotenkin saanut poistettua sen työkaluplkista ja nyt en pysty kuuntelemaan edes youtuben videoita. :(
Työkalupalkkiin äänikuvake?
10
611
Vastaukset
- Tarkoitat
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000021966190
Ruksi.. näytä äänenvoimakkuus tehtäväpalkissa.- ??????????????????????
siis olen tarkistanut ohjauspaneelista ja kaikki äänet on kyllä päällä ja olen laiitanut rastin, että näytä äänet työkalupalkissa, mutta se ei siltikään näy. Katsoin laitehallinasta ääni-, video-ja peliohjaimista, mutta mitään ei löytynyt siitä. Olenko siis voinut poistaa ääniohjaimen vahingossa? Siis musiikki kuuluu kyllä winampilla kuunnellessa, mutta youtube ei kuulu.
- youtuben
?????????????????????? kirjoitti:
siis olen tarkistanut ohjauspaneelista ja kaikki äänet on kyllä päällä ja olen laiitanut rastin, että näytä äänet työkalupalkissa, mutta se ei siltikään näy. Katsoin laitehallinasta ääni-, video-ja peliohjaimista, mutta mitään ei löytynyt siitä. Olenko siis voinut poistaa ääniohjaimen vahingossa? Siis musiikki kuuluu kyllä winampilla kuunnellessa, mutta youtube ei kuulu.
Oma äänenvoimakkuus...Ettei se nappi ole siellä vasemassa reunassa ?
- ?????
youtuben kirjoitti:
Oma äänenvoimakkuus...Ettei se nappi ole siellä vasemassa reunassa ?
sekin on täysillä :(
- Mieleen
????? kirjoitti:
että vois puuttua codekit.
Mikäli kaikki äänet toimii, on syynä useimmiten, nois leffois, et codekit puuttuu. Hae codekit. - Adobe Flash Playerin
????? kirjoitti:
Ja otat uudestaan niin korjaantuukohan ?
- tyhmä neuvo
Kipaise ohjauspaneelin äänissä ja kurkkaa kohta säädöt mitä sulla lukee siinä. Multa oli se kadoksissa ja sain korjattua vain asentamalla winukan uudelleen.
- ??????????????????
Mulla tossa säädöt kohdan äänen toistossa ei ollu mitää, mut en saanu sitä vaa laitettuu.
- tosi tyhmä
ei tosiaa toimi edelleenkää, en tosiaa oo mikää tietokonenero
- tyhmä neuvo
tosi tyhmä kirjoitti:
ei tosiaa toimi edelleenkää, en tosiaa oo mikää tietokonenero
Asensin Windowsin käyttiksen uudelleen. Se oli ainoa joka auttoi. (paikalla kävi ns. asiantuntijoitakin) Epäiltiin että joku pöpö olis sen ongelman aiheuttanut koska katosi myös kielipalkin FI kuva alapalkista.Minäkään en saanut siihen ruutuun asentumaan mitään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011194- 528825
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak662326- 311872