kysymys.......

.........................

kun täällä niin moni valittaa aina sitä ku ei oo tyttö - tai poikakaverii ja sitten ukaa ittesä tappaa, niin tekiskö joku sen oikeasti et tappais ittensa kun ei löydä ketään?

entpä jos saisitte tietää 100% varmuudella, että et koskaan tule seurustelemaan, suutelemaan, harrastamaan seksiä, niin tappaisittekö ittenne? (tätähän ei siis ole mahdollista tietää, mutta JOS olisi)

6

607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v. mies

Itse vastaisin näin. Minä en uskoisi sitä mitä etukäteen sanotaan. Mielummin eläisin elämän ja katsoisin pitikö se enemmän taikka vähemmän paikkaansa. Uskoisin, että ihminen yksin ei voi vaikuttaa paljon tähän maailmaan. Mutta yhdessä pystyisimme vaikuttamaan.

Ja muuttamaan kohtaloamme jos olisimme enemmän ystävällisimpiä toisiamme kohtaan lisäksi vähemmän pinnallisia ja vaativia ihmisiä ja tyytyisimme vähempään mitä saamme elämältä.

Mutta, jos se olisi 100% sanottu ja tietoa sanoisin, että elämässä voi sitten kokea eriasioita jos ei saa kokea tiettyjä asioita. Pitäisi sitten enemmän taikka vähemmän hauskaa ja tekisi kaikkea sitä joissa ei aina olisi järkeä nauttisi siitä elämästä ja niistä päivistä mitä saa täällä maailmassa olla.

Sillä niitäkään ei ole loputtomasti. Lisäksi kyllä suudelman voi toisella antaa vaikka ohimennen kadulla vaikka suulle ja poskelle. Pienoisella riskillä, mutta ainakin muuttaisi elämäänsä. Ei kannata liikaa pohtia jotta elämässä pysyy järki kasassa.

• Mutta kyllä musta tuntuu että vielä jonkun lydän, esimm oon angstannu ihan kauheesti, mut esim tänää gallerias aloin rohkeesti juttelee tuntemattomille tytöille, monanlaisille ni huomaan heti että niil ei oo mitää mua vastaa koska kukaa ei oo niille ehtin puhuu paskaa musta :)
      Joten olen kyllä varma että kyllä tämä tästä, vieraslistan nimet 10 kertastu normaalii nähden :D ennen on ollu 4-20 kävijää mut tähän mennes on tänää olly yli 70 eri kävijää :D

vau, sainpa suun tyhjäks taas x)☺

• Ehdottomasti!

Varmasti!

• muuttua?

Jos tietäisin 100% varmuudella että en ikinä tule seurustelemaan niin tappaisin itseni heti.

• Minå

Hieman köyhä elämä jos ei löyä siihen jotain muuta sisältöä kun muijjiia tahi miekkosia,.

• carata

mielenkiintoinen kysymys =) mä en ainakaan usko että kukaan itseään taippais jos ei olis tyttö-tai poikakaverii. ja vaikka saiskin tietää 100% varmuudella että ei tule koskaan seurustelemaan jne, niin en mä ainakaan itseäni tappaisi. mullahan olis muuten hyvä elämä., perhe ,kaverit ja sukulaiset jotka rakastaa mua. saisi tehdä mitä haluaa. matkustaa maailmalla ja huolehtia vain itsestään. tottakai ajatus et olisi ilman toisen sukupuolen kosketusta aina pelottaa, mutta turhaa olisi ajatella edes kuolemaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe