Hmm,,kun liityn liittoon ja alaosastoon niin liitynkö sitten vielä erikseen kennelliittoon ja onko siinä jotain järkeä/hyötyä vai ei?
Liittoon liittyminen jne
7
562
Vastaukset
- mää vaan
Liityt pääliittoon eli SPL:oon ja jos treenaat jossakin SPL-alaosastossa, liityt myös sen jäseneksi. Kennelliittoon ei ole pakko liittyä. Ite ainakin pohdin parhaillaan eroamista SKL:sta, eipä siihen kuuluminen oo paljoakaan meiksiä auttanu ja voimaantulevan doping-säännöstön takia eroa suunnittelen...
- Aloitteleva sudenpenikka
Miksi pohdit eroamista? Mikä juttu tämä doping säännös on? En ole kuullutkaan ja olen kiitollinen jos valaiset? Ja eikös se nyt auta paljonkin jos alaosastoon kuuluu,riippuen tietenkin alaosastosta missäpäin sijaitsee että mimmosta väkeä siellä on vai mikäs niissä mättää? Olen kiitollinen niin negatiivisestä kuin positiivisistäkin kertomuksistanne,kiitos.
- kaikkitietävä
Aloitteleva sudenpenikka kirjoitti:
Miksi pohdit eroamista? Mikä juttu tämä doping säännös on? En ole kuullutkaan ja olen kiitollinen jos valaiset? Ja eikös se nyt auta paljonkin jos alaosastoon kuuluu,riippuen tietenkin alaosastosta missäpäin sijaitsee että mimmosta väkeä siellä on vai mikäs niissä mättää? Olen kiitollinen niin negatiivisestä kuin positiivisistäkin kertomuksistanne,kiitos.
Tarkemmin voit lukea SKL,n sivuilta.
Lyhyesti: Kennelliitto aloittaa testaustoiminnan ensi vuoden alusta, kokeisiin osallistuvien koirien lääkejäämien ja dobing aineiden toteamisen varalta.
Käytännössä tämä tarkoittaa, ettei koira saa olla minkään lääkkeen vaikutuksen alaisena kun osallistuu kokeeseen.
Testit tehdään pistokokeina, koiran virtsasta. - Aloitteleva sudenpenikka
kaikkitietävä kirjoitti:
Lyhyesti: Kennelliitto aloittaa testaustoiminnan ensi vuoden alusta, kokeisiin osallistuvien koirien lääkejäämien ja dobing aineiden toteamisen varalta.
Käytännössä tämä tarkoittaa, ettei koira saa olla minkään lääkkeen vaikutuksen alaisena kun osallistuu kokeeseen.
Testit tehdään pistokokeina, koiran virtsasta.Hmm ja mitäpä se tuo sitten vaikuttaa mitenkään päätökseen kuuluuko vai eikö kuulu? Eipä ainakaan minun päävaiva ole koska tuskinpa vain koirani tulee olemaan minkäänlaisten aineiden vaikutuksen alaisena,en oikein ymmärrä miksi tuon takia mietitään erotakko vai ei?
Eikös tuo ole ihan ok juttu. - amityville
kaikkitietävä kirjoitti:
Testit tehdään pistokokeina, koiran virtsasta.dopingia?? Hups, mutta sehän on ainakin mun järkeen käypänen asia et niitä testataan ja sellaset touhut kielletään..reilu peli tai ei peliä ollenkaan (huutaa kokematon puskasta)
- Suv-1
Itse kuulun Kennelliittoon sekä Spl:ään ja vielä alaosastoon.Kyllä mielestäni kannattaa kuulua edes johonkin,varsinkin jos suunnittelee kisauraa tai kasvatushommia.Kisoihin osallistuessa täytyy edustaa jotain yhdistystä,ja esim.sakemannien näyttelyissä näyttelymaksut ovat halvempia kun olet SPL:n jäsen.Kasvattajana rekisteröinti maksut yms.ovat edullisempia.Jotkut vakuutusyhtiöt antavat alennusta jos kuuluu esim. kennelliittoon.Eipä siitä itselle ainakaan haittaa ole ollut...dopingsäännöstä oma mielipiteeni on että ei ole tarkoitukseni edes kilpailuttaa tai näyttelyttää koiraa jos se on sairas tai lääkkeillä hoidettu.
- ....
Jos haluaa harrastaa ja jopa "kilpailla" koiransa kanssa,kannattaa johonkin (koiraharrastus)ry:een liittyä/jäsenmaksu maksaa.Ei maksavia jäseniä -> ei yhdistystoimintaa -> ei kokeiden järjestäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986