mitä tarkoittaa?

doz

Kerron teille hieman taustaa. Kun muutin nykyisen mieheni luokse, rupesi pikkuhiljaa tapahtumaan kummia. Ensin kuului selkeitä askelia asunnossa esim. viereisestä huoneesta..mutta kun kävi katsomassa ei siellä mitään ollut. Alkoi kuulua myös koputuksia ja tavaroita tipahteli silmien edessä esim. hyllyltä vaikkeivat edes olleet reunalla. Tässä vaiheessa kumpikaan meistä ei sen kummemmin noteerannut moista, annettiin olla. Hetken oli rauhallisempaa...kunnes sitten eräänä aamuna avatessani astiakaapin sieltä tipahti lasi suoraan käteeni (onneksi kerkesin reagoida) ja selän takana rupesi aina kuulumaan ihme ääniä, kahahduksia ja liikkumisen ääntä.

Ovet ovat välillä sulkeutuneet nenän edestä ja oven kahva lennähtänyt käteen ennen kuin siihen on kerennyt kunnolla tarttumaankaan.

Mieheni heräsi muutama yö sitten tunteeseen että makuuhuoneessa on joku. sängyn vieressä seisoi tummaan pukuun pukeutunut mies. Pitkä ja vanhahko. Ei katsonut kohti eikä liikkunut, siirtyi hetken päästä sängyn jalkopäähän ja katosi. Seuraavana yönä sama juttu. Minä olin samaan aikaan ruvennut huutamaan unissani mutten ollut herännyt.

Nyt on ollut suht rauhallista...
Mutta osaisiko joku kertoa mitä tuon tummiin pukeutuneen miehen ilmestyminen tarkoittaa?

joskus olen kuullut jonkun kertoneen että mustaan pukeutunut mies on ilmestynyt kun joku on kuolemassa tai vakavasti sairas...mutta onkohan olemassa muukin selitys? entä nuo kaikki oudot tapahtumat...selkeästi kun vaikuttaa kummittelulta eikä miltään enteeltä.


Kiitän jo etukäteen jos jollain edes arvaus olemassa :)

11

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

      No yksi arvaus: Jos se oli varjokummitus...? Itse olen nahnyt sellaisen. Ne ovat mustia hahmoja tai mustiin pukeutuneita hahmoja.

      Katso webista lisaa aiheesta nimella "Shadow Ghosts".

      • -.-.-.-.

        Harmaaihoisen nais aaveen seisomassa sängyn vastapäätä ja joskus vieressäkin. Eräässä dokumentissa kerrottiin että on olemassa niinsanottu kriisiaave, joka saattaa näyttäytyä jos joku on kuolemaisillaan tai juuri kuollut ja että se on väriltään harmaa ja ehkä yleisin aavetyyppi. Silloin kun itse näin, niin minulla oli myös ruumiistairtautumisia. Aistin kuitenkin muutenkin tuolloin henkiä herkästi, että en sitten tiedä näyttäytyikö vain siksi, vaiko siksi että koin ruumiistairtautumisia.

        Olen kuullut myös jutun sairaaloista, että sairaalle ihmiselle on näyttäytynyt harmaa aave ja että se olisi yleinen ilmiö sairaaloissa. Jostain lehdestä tai ohjelmasta kuulin joskus vuosia sitten.


      • errrrrrrrrr

        hahahah "itse olen nähnyt sellaisen" YLLÄRIPYLLÄRI!!!!!!!


    • tietäjä..

      Kyseessä on todenäköisesti jonkinlainen poltergeist. Suomeksi siis räyhähenki.
      Yleensä poltergeistit ovat vain väliaikaisia, eivätkä kummittele ikuisuuksiin, mutta jos tätä jatkuu pitkään, niin suosittelen ottamaan yhteyttä paikalliseen meedioon, joka tekee teille koti käynnin ja poistaa tämän ns. poltergeistin.

      • aloittaja

        Nyt on ollut rauhallista. Tosin sellaista selkäpiitä karmivaa "läsnäolon" tunnetta on ollut. Sitä ihmettelin että miksi tämä kummitus ilmestyi miehelleni, minä kun olen se herkempi osapuoli, eikä mieheni edes oikein usko tällaiseen. Sekin oli hämärää että vaikka minä nukuin, rupesin samaan aikaan huutamaan ja olin todella pelästyneen oloinen...mutta en herännyt. Ehkä se oli hyvä etten nähnyt mitään, olisi voinut olla pahakin shokki.

        Mutta tuo että ilmestyy mies jolla on musta puku ja se vain seisoo sängyn vieressä...tuli karmiva olo että jotain pahaa tapahtuu, minä kun ajattelin näkeväni korkeintaan jonkun häilyvän hahmon jos jotain täällä näkisin.

        Ystäväni joka on ollut tekemisissä...sanotaanko pimeiden asioiden kanssa, on täällä käydessään ilmeisesti raivostuttanut tämän aaveen. Koska silloin on aina jotain lentänyt kohti tai tipahtanut jostain. Hän sai ovenkahvan melkein päin näköä, ja se oli siinä vaiheessa korjattu..eli ei tasanvarmasti ollut irtoamaisillaan.

        Toivottavasti ei ole merkki mistään kuolemantapauksesta tai sairaudesta tuo mustiin pukeutunut mies.


      • tietäjä..
        aloittaja kirjoitti:

        Nyt on ollut rauhallista. Tosin sellaista selkäpiitä karmivaa "läsnäolon" tunnetta on ollut. Sitä ihmettelin että miksi tämä kummitus ilmestyi miehelleni, minä kun olen se herkempi osapuoli, eikä mieheni edes oikein usko tällaiseen. Sekin oli hämärää että vaikka minä nukuin, rupesin samaan aikaan huutamaan ja olin todella pelästyneen oloinen...mutta en herännyt. Ehkä se oli hyvä etten nähnyt mitään, olisi voinut olla pahakin shokki.

        Mutta tuo että ilmestyy mies jolla on musta puku ja se vain seisoo sängyn vieressä...tuli karmiva olo että jotain pahaa tapahtuu, minä kun ajattelin näkeväni korkeintaan jonkun häilyvän hahmon jos jotain täällä näkisin.

        Ystäväni joka on ollut tekemisissä...sanotaanko pimeiden asioiden kanssa, on täällä käydessään ilmeisesti raivostuttanut tämän aaveen. Koska silloin on aina jotain lentänyt kohti tai tipahtanut jostain. Hän sai ovenkahvan melkein päin näköä, ja se oli siinä vaiheessa korjattu..eli ei tasanvarmasti ollut irtoamaisillaan.

        Toivottavasti ei ole merkki mistään kuolemantapauksesta tai sairaudesta tuo mustiin pukeutunut mies.

        Kummituksilla, räyhähengillä ja vastaavilla on tyypillistä se, että ne ilmestyvät ainoastaan tietylle henkilölle.

        Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka vanhassa talossa asutte ja onko kenties siinä talossa kuollut joskus jokin ihminen? Entä ovatko nämä tapaukset ihan ensimäisiä, ettei aijemmin ole tapahtunut mitään vastaavaa?


      • doz
        tietäjä.. kirjoitti:

        Kummituksilla, räyhähengillä ja vastaavilla on tyypillistä se, että ne ilmestyvät ainoastaan tietylle henkilölle.

        Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka vanhassa talossa asutte ja onko kenties siinä talossa kuollut joskus jokin ihminen? Entä ovatko nämä tapaukset ihan ensimäisiä, ettei aijemmin ole tapahtunut mitään vastaavaa?

        asutaan, eli ei missään vanhassa kartanossa tms :)
        Asunnon entisen omistajan mies tänne ilmeisesti kuollut, mummo ja pappa olivat asuneet talon rakentamisesta saakka tässä kämpässä, kunnes papan kuoltua mummon omaiset myi kämpän mummon alta. ( joku rahanhimoinen omainen pisti kämpän lihoiksi ja mummon laitokseen)

        Tosin täällä ei tapahtunut yhtikäs mitään ennenkuin minä tänne muutin sisään, ja mies ehti täällä itekseen asua n.3 vuotta.

        Eli ilmeisesti minun mukanani sitten tullut jotain...vai?


      • tietäjä..
        doz kirjoitti:

        asutaan, eli ei missään vanhassa kartanossa tms :)
        Asunnon entisen omistajan mies tänne ilmeisesti kuollut, mummo ja pappa olivat asuneet talon rakentamisesta saakka tässä kämpässä, kunnes papan kuoltua mummon omaiset myi kämpän mummon alta. ( joku rahanhimoinen omainen pisti kämpän lihoiksi ja mummon laitokseen)

        Tosin täällä ei tapahtunut yhtikäs mitään ennenkuin minä tänne muutin sisään, ja mies ehti täällä itekseen asua n.3 vuotta.

        Eli ilmeisesti minun mukanani sitten tullut jotain...vai?

        No tämä sitten valottaakin aika paljolti asiaa. Kyseessä kummittelijana voi olla tämän kuolleen miehen henki, joka on suivaantunut jostakin asiasta, ehkäpä juuri siitä, että sinä olet muuttanut kyseiseen taloon. Hän on tämä ns. räyhähenki.
        Ei niinkään siis sinun mukana ole tullut mitään.


    • mystigue

      kuollut kyseiseen asuntoon. taikka onko teillä jonkun edesmenneen vanhuksen tavaroita?

      minun ympärilläni pyöri mustapukuisia henkiolentoja kun olin teiniiässä. mutta mutta kyse oli enimmäkseen sukulaisista ja henkioppaista:) elikkäs ei mitään tuollaista (tavaroidentippumista tms) tapahtunut kumminkaan.

      nykyään on tapahtumia ollut vähemmän ja noita juttuja näkynyt jne..

      mutta vaikuttaisi teillä joko vihamieliseltä TAI joku yrittää saada huomiotanne. tutkikaa mitä talossanne on mahd tapahtunut.

      MUTTA!! jos miehellesi ei aijemmin ole näin käynyt ääniä tavaroiden lentämistä jne. niin kyseessä voi olla tietyn lainen "räyhänhenki" jonka monet sinällään on luonut itse. nainen onnettomassa suhteessa esim sai firman puhelimet ja valot sekaisin jätettyään miehensä kaikki loppui. jne. TAI!! joku ei yksinketaisesti halua teidän olevan yhdessä syystä tai toisesta??!! sukulainen tai sitten jotakin muuta "voi olla tiedossa"..

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa jos kuulet sängyn alta monia koputuksia (noin 20sekuntia)

      • Anonyymi

        Pakkanen, putkisto, unennäkö. ? Oisko tästä apua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe