Kerron teille hieman taustaa. Kun muutin nykyisen mieheni luokse, rupesi pikkuhiljaa tapahtumaan kummia. Ensin kuului selkeitä askelia asunnossa esim. viereisestä huoneesta..mutta kun kävi katsomassa ei siellä mitään ollut. Alkoi kuulua myös koputuksia ja tavaroita tipahteli silmien edessä esim. hyllyltä vaikkeivat edes olleet reunalla. Tässä vaiheessa kumpikaan meistä ei sen kummemmin noteerannut moista, annettiin olla. Hetken oli rauhallisempaa...kunnes sitten eräänä aamuna avatessani astiakaapin sieltä tipahti lasi suoraan käteeni (onneksi kerkesin reagoida) ja selän takana rupesi aina kuulumaan ihme ääniä, kahahduksia ja liikkumisen ääntä.
Ovet ovat välillä sulkeutuneet nenän edestä ja oven kahva lennähtänyt käteen ennen kuin siihen on kerennyt kunnolla tarttumaankaan.
Mieheni heräsi muutama yö sitten tunteeseen että makuuhuoneessa on joku. sängyn vieressä seisoi tummaan pukuun pukeutunut mies. Pitkä ja vanhahko. Ei katsonut kohti eikä liikkunut, siirtyi hetken päästä sängyn jalkopäähän ja katosi. Seuraavana yönä sama juttu. Minä olin samaan aikaan ruvennut huutamaan unissani mutten ollut herännyt.
Nyt on ollut suht rauhallista...
Mutta osaisiko joku kertoa mitä tuon tummiin pukeutuneen miehen ilmestyminen tarkoittaa?
joskus olen kuullut jonkun kertoneen että mustaan pukeutunut mies on ilmestynyt kun joku on kuolemassa tai vakavasti sairas...mutta onkohan olemassa muukin selitys? entä nuo kaikki oudot tapahtumat...selkeästi kun vaikuttaa kummittelulta eikä miltään enteeltä.
Kiitän jo etukäteen jos jollain edes arvaus olemassa :)
mitä tarkoittaa?
11
1762
Vastaukset
- Noita-Nainen.
No yksi arvaus: Jos se oli varjokummitus...? Itse olen nahnyt sellaisen. Ne ovat mustia hahmoja tai mustiin pukeutuneita hahmoja.
Katso webista lisaa aiheesta nimella "Shadow Ghosts".- -.-.-.-.
Harmaaihoisen nais aaveen seisomassa sängyn vastapäätä ja joskus vieressäkin. Eräässä dokumentissa kerrottiin että on olemassa niinsanottu kriisiaave, joka saattaa näyttäytyä jos joku on kuolemaisillaan tai juuri kuollut ja että se on väriltään harmaa ja ehkä yleisin aavetyyppi. Silloin kun itse näin, niin minulla oli myös ruumiistairtautumisia. Aistin kuitenkin muutenkin tuolloin henkiä herkästi, että en sitten tiedä näyttäytyikö vain siksi, vaiko siksi että koin ruumiistairtautumisia.
Olen kuullut myös jutun sairaaloista, että sairaalle ihmiselle on näyttäytynyt harmaa aave ja että se olisi yleinen ilmiö sairaaloissa. Jostain lehdestä tai ohjelmasta kuulin joskus vuosia sitten. - errrrrrrrrr
hahahah "itse olen nähnyt sellaisen" YLLÄRIPYLLÄRI!!!!!!!
- tietäjä..
Kyseessä on todenäköisesti jonkinlainen poltergeist. Suomeksi siis räyhähenki.
Yleensä poltergeistit ovat vain väliaikaisia, eivätkä kummittele ikuisuuksiin, mutta jos tätä jatkuu pitkään, niin suosittelen ottamaan yhteyttä paikalliseen meedioon, joka tekee teille koti käynnin ja poistaa tämän ns. poltergeistin.- aloittaja
Nyt on ollut rauhallista. Tosin sellaista selkäpiitä karmivaa "läsnäolon" tunnetta on ollut. Sitä ihmettelin että miksi tämä kummitus ilmestyi miehelleni, minä kun olen se herkempi osapuoli, eikä mieheni edes oikein usko tällaiseen. Sekin oli hämärää että vaikka minä nukuin, rupesin samaan aikaan huutamaan ja olin todella pelästyneen oloinen...mutta en herännyt. Ehkä se oli hyvä etten nähnyt mitään, olisi voinut olla pahakin shokki.
Mutta tuo että ilmestyy mies jolla on musta puku ja se vain seisoo sängyn vieressä...tuli karmiva olo että jotain pahaa tapahtuu, minä kun ajattelin näkeväni korkeintaan jonkun häilyvän hahmon jos jotain täällä näkisin.
Ystäväni joka on ollut tekemisissä...sanotaanko pimeiden asioiden kanssa, on täällä käydessään ilmeisesti raivostuttanut tämän aaveen. Koska silloin on aina jotain lentänyt kohti tai tipahtanut jostain. Hän sai ovenkahvan melkein päin näköä, ja se oli siinä vaiheessa korjattu..eli ei tasanvarmasti ollut irtoamaisillaan.
Toivottavasti ei ole merkki mistään kuolemantapauksesta tai sairaudesta tuo mustiin pukeutunut mies. - tietäjä..
aloittaja kirjoitti:
Nyt on ollut rauhallista. Tosin sellaista selkäpiitä karmivaa "läsnäolon" tunnetta on ollut. Sitä ihmettelin että miksi tämä kummitus ilmestyi miehelleni, minä kun olen se herkempi osapuoli, eikä mieheni edes oikein usko tällaiseen. Sekin oli hämärää että vaikka minä nukuin, rupesin samaan aikaan huutamaan ja olin todella pelästyneen oloinen...mutta en herännyt. Ehkä se oli hyvä etten nähnyt mitään, olisi voinut olla pahakin shokki.
Mutta tuo että ilmestyy mies jolla on musta puku ja se vain seisoo sängyn vieressä...tuli karmiva olo että jotain pahaa tapahtuu, minä kun ajattelin näkeväni korkeintaan jonkun häilyvän hahmon jos jotain täällä näkisin.
Ystäväni joka on ollut tekemisissä...sanotaanko pimeiden asioiden kanssa, on täällä käydessään ilmeisesti raivostuttanut tämän aaveen. Koska silloin on aina jotain lentänyt kohti tai tipahtanut jostain. Hän sai ovenkahvan melkein päin näköä, ja se oli siinä vaiheessa korjattu..eli ei tasanvarmasti ollut irtoamaisillaan.
Toivottavasti ei ole merkki mistään kuolemantapauksesta tai sairaudesta tuo mustiin pukeutunut mies.Kummituksilla, räyhähengillä ja vastaavilla on tyypillistä se, että ne ilmestyvät ainoastaan tietylle henkilölle.
Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka vanhassa talossa asutte ja onko kenties siinä talossa kuollut joskus jokin ihminen? Entä ovatko nämä tapaukset ihan ensimäisiä, ettei aijemmin ole tapahtunut mitään vastaavaa? - doz
tietäjä.. kirjoitti:
Kummituksilla, räyhähengillä ja vastaavilla on tyypillistä se, että ne ilmestyvät ainoastaan tietylle henkilölle.
Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka vanhassa talossa asutte ja onko kenties siinä talossa kuollut joskus jokin ihminen? Entä ovatko nämä tapaukset ihan ensimäisiä, ettei aijemmin ole tapahtunut mitään vastaavaa?asutaan, eli ei missään vanhassa kartanossa tms :)
Asunnon entisen omistajan mies tänne ilmeisesti kuollut, mummo ja pappa olivat asuneet talon rakentamisesta saakka tässä kämpässä, kunnes papan kuoltua mummon omaiset myi kämpän mummon alta. ( joku rahanhimoinen omainen pisti kämpän lihoiksi ja mummon laitokseen)
Tosin täällä ei tapahtunut yhtikäs mitään ennenkuin minä tänne muutin sisään, ja mies ehti täällä itekseen asua n.3 vuotta.
Eli ilmeisesti minun mukanani sitten tullut jotain...vai? - tietäjä..
doz kirjoitti:
asutaan, eli ei missään vanhassa kartanossa tms :)
Asunnon entisen omistajan mies tänne ilmeisesti kuollut, mummo ja pappa olivat asuneet talon rakentamisesta saakka tässä kämpässä, kunnes papan kuoltua mummon omaiset myi kämpän mummon alta. ( joku rahanhimoinen omainen pisti kämpän lihoiksi ja mummon laitokseen)
Tosin täällä ei tapahtunut yhtikäs mitään ennenkuin minä tänne muutin sisään, ja mies ehti täällä itekseen asua n.3 vuotta.
Eli ilmeisesti minun mukanani sitten tullut jotain...vai?No tämä sitten valottaakin aika paljolti asiaa. Kyseessä kummittelijana voi olla tämän kuolleen miehen henki, joka on suivaantunut jostakin asiasta, ehkäpä juuri siitä, että sinä olet muuttanut kyseiseen taloon. Hän on tämä ns. räyhähenki.
Ei niinkään siis sinun mukana ole tullut mitään.
- mystigue
kuollut kyseiseen asuntoon. taikka onko teillä jonkun edesmenneen vanhuksen tavaroita?
minun ympärilläni pyöri mustapukuisia henkiolentoja kun olin teiniiässä. mutta mutta kyse oli enimmäkseen sukulaisista ja henkioppaista:) elikkäs ei mitään tuollaista (tavaroidentippumista tms) tapahtunut kumminkaan.
nykyään on tapahtumia ollut vähemmän ja noita juttuja näkynyt jne..
mutta vaikuttaisi teillä joko vihamieliseltä TAI joku yrittää saada huomiotanne. tutkikaa mitä talossanne on mahd tapahtunut.
MUTTA!! jos miehellesi ei aijemmin ole näin käynyt ääniä tavaroiden lentämistä jne. niin kyseessä voi olla tietyn lainen "räyhänhenki" jonka monet sinällään on luonut itse. nainen onnettomassa suhteessa esim sai firman puhelimet ja valot sekaisin jätettyään miehensä kaikki loppui. jne. TAI!! joku ei yksinketaisesti halua teidän olevan yhdessä syystä tai toisesta??!! sukulainen tai sitten jotakin muuta "voi olla tiedossa".. - Anonyymi
Mitä tarkoittaa jos kuulet sängyn alta monia koputuksia (noin 20sekuntia)
- Anonyymi
Pakkanen, putkisto, unennäkö. ? Oisko tästä apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346