Onko kukaan päässyt koeajamaan uutta Corollaa eli sitä sedania? Näyttää ihan pätevältä peliltä ja nyt tulisi muutenkin osataa uusi auto parin kk sisään.. Tarvitsisi lisää tietoa vaan..
Onko se niin että autoa aletaan toimittaa vasta helmikuussa?
Vasta silloinko pääsisi koeajamaankin?
Uusi Corolla
7
1518
Vastaukset
- hepput
Kai sillä pääsee jo tammikuussa koeajolle.
Ainakin yksi länsimaalainen toimittaja on ajanut uuden Corollan Japani-versiota.
http://nihoncarandbike.com/en/news-384-Toyota Corolla Axio Test Drive, HDTV.html
Eurooppa-malli ei ole vielä missään myynnissä joten tuskin sitä on kukaan vielä ajanut. - auton valinnalle
Vai ostaisit sinä auton itsellesi täällä kirjoitettujen kommenttien perusteella !?!?!?
- aloittaja
No sellaisenko käsityksen sait?
Ensin luetaan arvosteluita ja kysellään kokemuksia, sitten koeajetaan ja lopuksi ostetaan. Nyt ollaan vasta tuossa alussa. - erittäinkin hyvää...
tota, olet varmaan joku meedio tai vastaava jos tosta alotusviestistä saat selvän että kirjoittaja tekee ostopäätöksen kirjotusten perusteella?
mun mielestä siinä vaan kysyttiin onko niitä olemassa ja ei muuta, mutta ilmeisesti sinä tiedät paremmin. - meedio
erittäinkin hyvää... kirjoitti:
tota, olet varmaan joku meedio tai vastaava jos tosta alotusviestistä saat selvän että kirjoittaja tekee ostopäätöksen kirjotusten perusteella?
mun mielestä siinä vaan kysyttiin onko niitä olemassa ja ei muuta, mutta ilmeisesti sinä tiedät paremmin.Aloittaja kaipasi tällä palstalla muiden kokemuksia uudesta Corollasta, kun hänen pitäisi ostaa lähiaikoina uusi auto...
Mitenkäs itse tulkitsisit tuon kirjoittajan kirjoituksen syyn? - hmmm._
meedio kirjoitti:
Aloittaja kaipasi tällä palstalla muiden kokemuksia uudesta Corollasta, kun hänen pitäisi ostaa lähiaikoina uusi auto...
Mitenkäs itse tulkitsisit tuon kirjoittajan kirjoituksen syyn?nojuu, ehkä siitä voi tuollaisen kuvan saada kieltämättä. Kai se "syy" kysellä tietoa on vain kiinnostus kyseistä automallia kohtaan.
- toitoi
Minulle sanoivat liikkeessä, että helmikuussa olisi esittely jolloin myös alkaa asiakastoimitukset. Luultavasti siis tuolloin vasta mahdollisuus koeajoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754