"koiramainen"kissa:)

heittäjä

Meillä kissa hoksasi että kun sille heitetään leikkihiiri ni tuo sen aina takas että täytys heittää uudelleen :)
Tekee tuota josku 20 kertaa putkeen (olis varmaan jatkanu vieläki mut lopetin heittämisen..).
Kissa myös kantaa suussa isojaki juttuja (mm.aamutossu ja pehmolelut) ja retuuttaa niitä ku vedän toisesta päästä ihan ku koira :)

Onko muiden kissoilla tälläsiä "koiramaisia" tapoja?

6

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuijah

Samoin tekee myös minun kissa. Jos ääniä kuuluu oven takaa, herra menee muristen oven eteen istumaan. =)

On se myös joskus yrittänyt haukkua. Ties vaikka sais vielä enemmän vaikutteita ku koiranpentu ensi viikolla tulee kotiin. =)

Se on niin hassua kun kissani luulee välillä olevansa koira, ei voi naurua pidätellä ja sitten se saattaa mulkaista pahasti kun mami nauraa sille, heh! =)

• -ihmettelee-

..kaksi kissaa ovat hulluna paperipalloihin ja paperilentokoneisiin. Kun semmoisen heittää, ne tuovat sen takaisin ja saa heittää taas. Näin he noutavat heitetyt paperipallot ja voivat jatkaa vaikka kuinka kauan :)

• rakasti

lumipalloja, joita sille heiteltiin=) Myös palloja, mut lumipallot ehdoton suosikki.

• Janita

Meillä kissat noutaa hiiriään kun heittää :) myös sellaista kumipalloa tykkäävät noutaa! Yksi kissoistani on myös sellainen, että kun ovikello soi niin juoksee viivana ovelle naukumaan. Toista sohvaperunaani ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku ovikello ;)
      Meillä avataan myös ovet kahvoista ja osataan antaa tassua. :)

• cacao_blondi

Kyllä mun pentukattini noutaa paperipalloa ja lankakerää :) sitä sitten heitellään piiitkään :)

• marjusca

meillä pienempi kissa tuo aina oman "peltiksen"(lelu peltohiiren)minulle ja se pitää heittää..sama toistuu niin pitkää kunnes en enää jaksa heitellä=)..ja kaikki mikä on irroitettavissa Kide kissani raahailee ja kuljettelee ympäri kämppää..lelut piilotetaan yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe