Olen saanut tarpeekseni tv-mainoksista, lehtimainoksista, internetissä olevista mainoksista joita palomuurini ei pysty blokkaamaan jne jne..
EN OLE OSTAMSSA KYTKYLIITTYMÄÄ VAIKKA MIKÄ OLISI!!
En osta kytkyä ikinä, skippaan mainoksetkin aina kun mahd. Mainonta on mennyt ihan helvetin överiksi ja se on nykyään saatanan ahdistavaa..
Mihin ovat jääneet onni-liittymän mukana tulevat ilmaiset kivat mp3-soittimet tai 4 liittymää vastaan tarjottava ilmainen 20" telkkari?? Niitä kaipailen taas. Kytkyliittymät ei kiinnosta, sillä ne ei minulle sovi.
**LOPETTAKAA**
itsaria_harkitsen
2
713
Vastaukset
- HALOO,jotain rajaa mielipit...
MENE POIS häiritsemästä!!.
- Nuka82
..jollain ei ole elämää. Sulje se telkkari jos ei mainokset miellytä jne. :D
Mitä väliä jos joudun parikymppiä maksamaan kuussa, vaikka sittenkin kun puhelin hajoaa. Sama kuin osamaksu.
Ainakin sen puhepaketin voi vaihtaa pienimpään mahdolliseen pakettiin sitten jos sitä ei käytäkään. Tai sitten jatkaa liittymän (eli puhepaketin) käyttöä toisessa puhelimessa. :D
Toki säästän varmuuden vuoksi ton vanhan luurin..
Hohhoijaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714