Minulla on 3vuotias mäyräkoira narttu,jolla on ollut nyt kolme päivää ripulia. On ollut nyt vallan syömättä kaksi päivää,antanut olen vain vettä,mutta ripuli jatkuu. Tänään ripuli ei ollut enää lainkaan niin paha kuin eilen,mutta silti sitä yhä tulee,ihan nestemäistä vaaleaa. Muuten koira on pirteä,leikkii ja muutenkin todella oma itsensä... Asia vaivaa todella paljon,olen tässä itsekin kipeänä huolesta. Huomenna eli maanantaina 11.pvä tulee jo neljäs päivä ja jos ripuli jatkuu niin? Kannattaako mennä lääkärille koska koira voi muuten loistavasti? Olen huolissani siitä kuinka kauan koirani voi olla tällä paastolla että ei saa kuin vaan riisiä ja vettä? :( Onko muiden koirilla ollut ripulia näin pitkään? Koirallani ei ole taipumusta ripuliin,on varmaan vaan mässännyt liikaa tai syönyt sopimatonta.
Vastaukset ovat arvokkaita!
Pitkäaikanen ripuli
3
344
Vastaukset
- saa canikuria
tepsi kisuni ripuliin jo samana päivänä ja kahden päivän päästä kakka oli jo täysin normaalia, on myös muita valmisteita, joita apteekeista saa ilman reseptiä, annostus ohjeet kannattaa lukea tarkkaan ja apteekkariltakin voi asiaa kysäistä.
- Miu^^
Soita eläinlääkärille! Hän tietää neuvoa miten toimia tuossa tilanteessa. Ei välttämättä tarvitse käydä näyttämässä koiraa lääkärillä ollenkaan, luulisin että saat puhelimen kautta hyviä neuvoja, että tarvitseeko vaikka käydä ostamassa jotakin lääkettä.
Kuulostaa kuitenkin hyvältä, että koirasi muuten on pirteä jne. Varmaankin vaan joku mahatauti yms.
- ......
Soita ihmeessä lääkärille! Turha tuollaisten asioitten kanssa stressata itseään ja antaa koiran olla ripulissa. Itse olin kerran samassa tilanteessa (tosin taisin soittaa jo toisena päivänä kun ripuli oli paha). Lääkäristä kuulin heti että ripulia oli liikkeellä yleisesti ja neuvoi "lääkkeitä" joita sai ilman reseptiä ja kehotti antamaan pieninä annoksina mutta usein riisiä raejuuston tai piimän kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813