Minulla on 3vuotias mäyräkoira narttu,jolla on ollut nyt kolme päivää ripulia. On ollut nyt vallan syömättä kaksi päivää,antanut olen vain vettä,mutta ripuli jatkuu. Tänään ripuli ei ollut enää lainkaan niin paha kuin eilen,mutta silti sitä yhä tulee,ihan nestemäistä vaaleaa. Muuten koira on pirteä,leikkii ja muutenkin todella oma itsensä... Asia vaivaa todella paljon,olen tässä itsekin kipeänä huolesta. Huomenna eli maanantaina 11.pvä tulee jo neljäs päivä ja jos ripuli jatkuu niin? Kannattaako mennä lääkärille koska koira voi muuten loistavasti? Olen huolissani siitä kuinka kauan koirani voi olla tällä paastolla että ei saa kuin vaan riisiä ja vettä? :( Onko muiden koirilla ollut ripulia näin pitkään? Koirallani ei ole taipumusta ripuliin,on varmaan vaan mässännyt liikaa tai syönyt sopimatonta.
Vastaukset ovat arvokkaita!
Pitkäaikanen ripuli
Neuvoja :(
1
210
Vastaukset
- lääkäriin
Pelkästään jo oman mielenrauhasi takia suosittelen lääkärillä käyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774