ÄIJIÄ EI TARVITA

oma seura, paras seura(N)

Arvatkaas mitä, äijät, teitä ei todellisuudessa tarvitse kukaan nainen!

Te olette vain rasittavia narisijoita tai narsistisia, dominoivia paskapäitä!

MIKSI en siis olisi IHANASSA OMASSA SEURASSANI sen sijaan, että joudun sietämään teidän pirunmoisia oikkujanne ja "olen maailman napa" -asennettanne!

13

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyy

Siksi koska et tule toimeen omillasi. Tarvitset miestä taloudelliseksi turvaksi ja käytännön asioiden hoitajaksi.

Ai niin, mä unohdin. Mehän eletäänkin sossusuomessa, jossa miehet kollektiivisesti tarjoavat kaiken tämän, eikä sun tarvitse rakastaa ketään yksittäistä miestä erityisesti. Hyvä sulle, huono meille.

Mutta älä kuvittelekaan, että pärjäisit ilman miesten kollektiivista apua. Et pärjää. Maailman naiset ovat täysin riippuvaisia miehistä. Useimmissa maissa naiset joutuvat korvaamaan tämän antamalla pimppiä, mutta ei Suomessa, kun sossufemakot ovat päässeet säätämään mieleisensä sossulait.

• alk.

No ottaako päähän, kun naiset ei "anna sulle pimppiä", vaan saavat halutessaan rahansa "sossusta"..?

• ei tarvita
        alk. kirjoitti:

No ottaako päähän, kun naiset ei "anna sulle pimppiä", vaan saavat halutessaan rahansa "sossusta"..?

Kun on omat kädet ja talonmiehen taidot, niin elämä on nautinnollista ilman lökäpöksyjä ja finninaamoja tai itseään varakkaiksi johtajiksi tituleeraavia insinöörejä.

• scale

sanoi kettu.....Toi isojen kirjainten käyttö välissä antaa huvittavan kuvan kiukuttelevasta pikkutytöstä :D

• Mitähän on sattunu että olet tuohon aikaan ylhäällä ja petoilet meille miehille?

Anteeks nyt vaan, mutta minusta me miehet (ups... onpa yleistettyä) kuitenki ollaan pärjätty aika hyvin. Toki myönnetään, aina sattuu virheitä ja lipsahduksia, eihän kukaan ole täydellinen.

Mut silti arkielämä ilman miehiä ei ehkä olis niinkää helppoa. TIetysti... mies ylipäätään on vähän laiskempi kuin nainen, mut juuri siksi se kehittää näitä elämää helpottavia apuvälineitä. Yllättävän moni ikävä askare on muuttunut ihan ok hommaksi jonkin miehen kehittämän laitteen avustuksella, vaikka siinä on varmasti ollut naisiakin mukana kehitystyössä.

Miesten tarve vaaka-asennossa löhöämiseen on osasyynä vaikuttanut siihen että eurooppa on kulkenut tähän saakka teknologian ja kehityksen huipulla. Tosin onhan afrikassakin miehillä paljon vapaa-aikaa, mutta se on pois lähinnä lapsilta ja naisilta joiden työpäivät venyvät usien hyvinkin pitkiksi....

• aloittaja.

Annatkos nyt epäsuorasti ymmärtää, että NAISILLA ei olisi teknologisen kehittämisen vaatimia AIVOJA?!?

• aloittaja. kirjoitti:

Annatkos nyt epäsuorasti ymmärtää, että NAISILLA ei olisi teknologisen kehittämisen vaatimia AIVOJA?!?

Sen varmaan voi sanoo hienovaraisemminkin. En usko että kyseessä on aivojen puute.

Erona on se juttu joka saa miehet näkemään suuren vaivan tehdäkseen pikkuhomman helpommin. Tuskin kovin moni nainen on ajattelee kuinka automatisoida kastikkeen hämennys tai millainen ois automaattinen sivujen kääntäjä koulukirjalle. Siis ajatustasolla ehkä mutta että paperilla :D tai kuinka paljon energiaa tarvitaan pitämään musta-aukko aisoissa. Tällaisia asioita tulee aina pähkäiltyä osalsta on jopa luonnoksiakin.

• alk.
        Frederico kirjoitti:

Sen varmaan voi sanoo hienovaraisemminkin. En usko että kyseessä on aivojen puute.

Erona on se juttu joka saa miehet näkemään suuren vaivan tehdäkseen pikkuhomman helpommin. Tuskin kovin moni nainen on ajattelee kuinka automatisoida kastikkeen hämennys tai millainen ois automaattinen sivujen kääntäjä koulukirjalle. Siis ajatustasolla ehkä mutta että paperilla :D tai kuinka paljon energiaa tarvitaan pitämään musta-aukko aisoissa. Tällaisia asioita tulee aina pähkäiltyä osalsta on jopa luonnoksiakin.

Mistäs vitusta NOIN päättelit? Itse olen tekniikan kanssa PÄIVITTÄIN tekemisissä (tarkoitin muutakin kuin tähän koneelle kirjoittelua), että älä LÄSSYTÄ!

• alk. kirjoitti:

Mistäs vitusta NOIN päättelit? Itse olen tekniikan kanssa PÄIVITTÄIN tekemisissä (tarkoitin muutakin kuin tähän koneelle kirjoittelua), että älä LÄSSYTÄ!

en vaan ole koskaan törmänny keksijä naisiin arkielämän pelle pelottomiin, jotka kehittäis joitain mekaanisia laitteita. Kemistejä, fyysikkoja ja matemaatikkoja kyllä, suunnittelijoita ja taiteilijoita tietysti.

Mut sellaisia tyttöjä jotka tekis porasta konepistoolin tai lumilingosta klapikoneen ja ruohonleikkurista lumilingon. en vaan ole törmänny. Kyllähän niitä leffoissa näkee, mut että todellisuudessakin. Pelkkä puuhastelu tekniikan parissa ei vielä riitä.

• En kerro nimeäni

Jos olisit valinnut äijäsi vähän paremmin niin olisit voinut löytää muitakin kuin paskasäkkejä. Kun hakee ruokansa kaatopaikalta on turha valittaa että miksen minä saanut sisäfilettä!!!

• Aika lyhyt matka baarista kotiin, kun minuutti valomerkin jälkeen ollaan jo foorumilla valittamassa kuinka miehet on sitä ja tätä. :)

• aloittaja.

Väärin menee noi baariarvailut.

• ei ehkä tarvii

Kuka nyt välttämättä tarvii ketään, mutta kyllä mä mun oman äijäni mielelläni pitäisin elämässäni varmaan pitemmänkin aikaa jos se vaan haluaa. En mä tiedä tarviinko mutta tiedän että pahalta tuntuisi jos se tosta päättäs häippästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      357
      2477
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      60
      2034
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1712
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1425
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      185
      1390
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      73
      1354
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1345
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1267
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1237
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1086
    Aihe