kertoisiko joku kokemuksiaan cape point hotellista.Mitä mieltä olit paikasta?Olemme menossa helmikuussa.
cape point hotelli
5
1597
Vastaukset
- Läheltä
Olimme Cape Pointissa mutta hotelli Sunbeachissa noin 100 m. päässä.
Ystävämme olivat CP:ssä ja kehuivat hyväksi. Paikka on ihan mukava, ihan vieressä pari supermarkettia, josta saa tarvittavat. Kunnon kauppojaja ei ole koko maassa, mutta eihän sinne ostoksille mennä. Virallisia oppaita on hotellin edessä, hinnat on näkyvillä. Ottakaa ja ajelkaa maaseudulle, päivän voitte ajella varmaan 30-40 eurolla.
Ranta on hyvä, eikä siellä ole liikaa kaupustelijoita.
Ei muuta, kun että kateeksi käy.- lähtijä
Paljonko paikallisoppaalle kannattaa maksaa orjasaarella käynnistä ja entä paljonko illaksi turvamieheksi lähistöllä?
Kertoiko tuttavasti millainen ruoka oli cape point:issa.
Kiva kuulla että kadehdit:-) - yks nainen
lähtijä kirjoitti:
Paljonko paikallisoppaalle kannattaa maksaa orjasaarella käynnistä ja entä paljonko illaksi turvamieheksi lähistöllä?
Kertoiko tuttavasti millainen ruoka oli cape point:issa.
Kiva kuulla että kadehdit:-)Jeeps, minäkin menen cape point-hotelliin. mulle on ihan sama millanen hotelli on , kuhan on turvallinen, ja siivooja käy. mulla on yhden hengen huone, varmaan ihan perusmalli, mutta olen ollut afrikassa ihan tavan hostellissa, missä ei oo ollu mitään ylellisyyksiä paitsi lattiavessa. mutta jos vesikin kannettiin itse. joten ei pelota.
mut mua kiinnostais kans turvamiehen, oppaan palkkaaminen, ja voisin jopa lähett päiväksi johkun landelle. että onnistuukohan tälläinen ja paljonko oppaasta ja autosta päivältä pitäisi maksaa? - cape pointista
yks nainen kirjoitti:
Jeeps, minäkin menen cape point-hotelliin. mulle on ihan sama millanen hotelli on , kuhan on turvallinen, ja siivooja käy. mulla on yhden hengen huone, varmaan ihan perusmalli, mutta olen ollut afrikassa ihan tavan hostellissa, missä ei oo ollu mitään ylellisyyksiä paitsi lattiavessa. mutta jos vesikin kannettiin itse. joten ei pelota.
mut mua kiinnostais kans turvamiehen, oppaan palkkaaminen, ja voisin jopa lähett päiväksi johkun landelle. että onnistuukohan tälläinen ja paljonko oppaasta ja autosta päivältä pitäisi maksaa?kuin tuossa jäljempänä. Siisti hotelli, meillä oli pieni kaksio ystäväni kanssa. Hotellin pihalla, jossa myös oppaat "päivystävät", on iso taulu, joissa hintoja eri kohteisiin monella valuutalla. Kävimme mm. maalaiskylässä, jonka nimeä en enää muista, oppaalle maksoimme muistaakseni 200-300 dalasia, autonkuljettajalle 700 dalasia, siis yhteensä n.30 €. Orjasaarella ja Juffuren kylässä kävimme Tjäereborgin retkellä, mikä oli aika kallis, mielenkiintoinen kyllä, mutta myös raskas siinä helteessä. Tulomatkalla oli vielä järjestetty ruokailu jossakin kylässä, joten jouduimme kolmannen kerran tulemaan maihin, vene ei päässyt rantaan vaan siirryimme kumiveneisiin jotka nekään eivät päässeet rantaan, joten ei auttanut muu kuin ottaa kengät käteen ja kahlata loppumetrit!
- Afrikkaan ihastunut
Olimme lokakuussa Gambiassa Cape Point-hotellissa viikon ajan. Hotelli on yksinkertainen, mutta siisti. Meille siivottiin joka päivä.Suihku toimi ja wc toimi. Yöelämää ei ole, mutta sitä löytyy muualta sellaisille, jotka sitä kaipaavat. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja avuliasta. Mitään ei hävinnyt ja kaikki toimi moitteettomasti. Yksinkertainen hotelli.Alueella oli siistiä.Allas on pieni, mutta kyllä siinä mahtuu vilvoittelemaan. Emme paljon olleet hotellissa, vaan koko ajan olimme menossa paikallisen pojan kanssa siellä sun täällä. Rannalla sai olla rauhassa, vaikka aina joskus joku kävi jotain kyselemässä, emme kuitenkaan kokeneet tilannetta tukalaksi. Matkaan kannattaa lähteä avoimin mielin eikä kannata odottaa mitään normaalia aurinkorannikko meininkiä. Juomista saa, mutta ketään en nähnyt humalassa. Cape Pointin alue on rauhallisempaa turistialuetta. Ensi syksynä menemme varmasti takaisin ja nyt kahdeksi viikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834