kokonaisen iltapäivän...kuinka haluaisit sen?
Jos saisit
21
1267
Vastaukset
- mutta minä haluaisin niin k...
Minä haluaisin sen mielelläni heti. Ja haluaisin tutustua sinuun täysin rauhassa ilman muita ajatuksia kuin vain meistä kahdesta.
- kanssasi...
Haluaisin istua vieressäsi ja kuulla tarinasi... Haluaisin tietää, mikä tekee Sinut iloiseksi, mistä unelmoit, mikä saa Sinut liikuttumaan... Haluaisin koskettaa ja saada kosketuksen siihen ihmiseen, jonka olen tavoittavinani silmissäsi ja katseessasi. Haluaisin kohdata Sinut näin yhä uudelleen ja uudelleen...
- käpertyä
kainaloosi, katsoa sinua silmiin, silittää hiuksiasi, tuntea tuoksusi...ja äänesi haluasin kuulla. Ikävä.
- on toinen kuin sinä sinä
Vain jos olisit "minun sinäni", haluaisin viettää kanssasi iltapäivän ihan millä tavoin tahansa. Mutta sinun kanssasi en sitä haluaisi tehdä ihan siitä syystä, että olet ihan vieras ;)
- tutuiksi
? todellisuus on monin verroin kivempaa:)
- Mitä tehdään?
tutuiksi kirjoitti:
? todellisuus on monin verroin kivempaa:)
Missä tavataan?
Vaan varoitan: en ole nopea tutustumaan ;)
- No, siinä
tapauksessa lähtisin kyllä pelaa biljardia poikien kans!
- mitä..
menetit;)
- 9-palloa
mitä.. kirjoitti:
menetit;)
ja hyvää seuraa...
- sieee
Koska hullaannun ja roihuan jo pelkästään fyysisestä läsnäolostasi, niin sinä saisit päättää mitä tehdään!
- 17+17
En halua sitä ollenkaan. Vietä se pulskiintuvan äijäs kaa. Joko se on kaljukin?
- Jenni**
Mitä eikö kaljut äijät olekaan seksikkäitä? Monien naisten mielestä ovat.
- thebee
Haluaisin kävellä heinikossa puiden lomassa, istahtaa viltille, hipaista kättäsi, katsoa silmiisi ilman että tarvitsee mitään peitellä. Haluaisin antaa sinun kantaa eväskorin ja hätistellä ampiaisen hiuksistani. Haluaisin silittää ohimoasi ja olla sinulle hellä, antaa sinun tietää kuinka ihana olet. Sillä et taida tietää sitä...
- paarmana paidallasi
Lähtisin... :))
- MyOMy
Pyytäisin sinut viereeni istumaan. Silittäisin varovasti hiuksiasi, poskeasi, niskaasi. Ja kun näkisin miten nautit siitä tulisin hiukan lähemmäs. Saisin lopultakin tuntea ihosi tuoksun ihan läheltä, niin läheltä että huulilla koskettaminen olisi aivan helppoa. Tuntisit hengitykseni kaulallasi ja minä kuulisin sinun kiihtyneen hengityksesi. Hipaisisin poskeasi huulillani. Tuntuisit niin lämpimältä ja suloisen pehmeältä että melkein pyörtyisin. Poskillasi olisi suloinen puna ja silmäsi olisivat kiinni... lopultakin tietäisin, että haluat tätä yhtä paljon kuin minä. Painaisin huuleni hitaasti sinun huuliasi vasten ja kuulisin, miten inahdat vähän. Suutelisin sinua varovaisemmin kuin ketään koskaan ja sinä vastaisit suudelmaani. Olisimme siinä ikuisuuden toisiamme tutkien. Kuiskaisin korvaasi, että kaikki on hyvin ja että kukaan ei enää saisi löytää meitä. Siinä hetkessä se olisi totta. Illalla ottaisin sinut viereeni peiton alle ja pitäisin hellästi sylissäni koko yön.
- haaaveita vain
tule lähemmäs beibe etkö näe kuinka mä värisen.....
- MyOMy
haaaveita vain kirjoitti:
tule lähemmäs beibe etkö näe kuinka mä värisen.....
Värinän aiheuttaminen oli tarkoituskin... mutta minä värisen vain yhdelle aivan erityiselle neidille ;)
- mahtotapaharjoite
Menisimme syömään tunnelmalliseen merenrantaravintolaan. Kesäinen iltapäivä olisi houkutellut paikalle hyväntuulisia ihmisiä. Tunnelma olisi eloisa, mutta kuitenkin hillityn rauhallinen ja kiireetön. Katseeni vaeltaisi silmistäsi takaisin silmiisi. Yrittäisin kuvitella jäänviileitä, onnistumatta kuitenkaan. Naapuripöydän pilkkeisen myötätuntoisista hymyistä päätellen onneni paistaisi läpi... ei siis katseesi poltteelta pelastavaa kiinnekohtaa sieltäkään suunnalta ;)
Illan tullen kulkisimme rantsuun, tietenkin. Kävelytie myötäilisi kalliomuodostelmia ja pieniä hiekkapoukamia. Haluaisit kahlata rantavedessä, niin minäkin. Housunlahkeet käärittyinä seisoisimme vedessä ja kuuntelisimme, kuinka tuuli kulkee heinikossa. Kaikki muu katoaisi, kaikki olisi niin tässä ja nyt.
Istahtaisimme päivänlämpöiselle hiekalle laittamaan kenkiä jalkaan. Olisin sinua nopeampi ja nojautuisin hieman taaksepäin käsieni varassa. Tekisit samoin. Aalto kulkisi lävitseni, kun tuntisin hiekansekaisilla sormillani sormesi. Et tekisi elettäkään siirtääksesi kättäsi, vaikka tietäisin sinun tuntevan, että ne ovat omieni lomassa riittävän tiukasti, jotta ymmärtäisimme molemmat, mistä se kertoo...- mennään vaan
Näin sen minäkin unelmoin tapahtuvan
- Ei riitä
Mutta kun se iltapäivä ei riitä, haluaisin illan, yön, seuraavankin päivän... koko elämän! Haluaisi paljon, saa niin vähän.
- Viveka25
Olet liian ahne. Ihmekö tuo, kun jäät ilman-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025