Roskapostin määrä on viime kuukausina lisääntynyt älyttömästi. Käytän OS X:n Mailia. Onko Mailissa jollain asetuksella mahdollisuutta vähentää tulevan roskapostin määrää?
Kääk roskapostia
6
662
Vastaukset
- 1stMacFinn
Mailissa on roskapostisuodatin, joka toimii aika hyvin.
Mutta tulevan roskapostin määrään et pysty vaikuttamaan. Siihen voi auttaa palveluntarjoajasi postipalvelimen suodatin, mutta nekään yleensä eivät pysäytä tulevaa tulvaa, ne vain merkitsevät postin roskaksi ja antavat tilaajan eli sinun itse deletoida roskapostin.
Kai sulla on Mailin roskapostisuodatin käytössä? Sen näkee siitä, että Mailissa on siinä vasemmassa palkissa kansio nimeltä Roskapostit. - ofu
Roskapostisuodatin ei ollu päällä, mutta nyt on :-) Nyt siis ainakin osan roskapostista pitäisi mennä suoraan roskapostikansioon.
- MacMan92
Asetuksissa / Prferences Roskaposti / Junk Mail
Laita automatiikka päälle – silti niitä tulee mutta,
jokaisen kohdalla merkitse se / poista käyttämällä "Junk" – en tiedä sitä Suomeksi.
Ohjelma oppii muistamaan sen.
Mutta aina tulee uusia – etenkin kuvallisia.
Saan itse parhaimmilla yli 200 vuorokaudessa – vaikka olen laittanut jopa palvelimelle tiettyjen IP osoitteiden eston.- Mäkynen
Mulle tulee yleensä 150-180 roskapostia päivässä. Applen Mail päästää 2-4 roskaviestiä läpi päivässä.
Tilanne on mielestäni kohtuullinen. - ofu
Mäkynen kirjoitti:
Mulle tulee yleensä 150-180 roskapostia päivässä. Applen Mail päästää 2-4 roskaviestiä läpi päivässä.
Tilanne on mielestäni kohtuullinen.Nyt kun sain Mailin roskaposti-asetukset kohdalleen, niin ei oo tosiaan monta roskapostia päässyt läpi.
- on olemassa
Myös erittäin tehokas plug-in, mutta se kuulemma on sotkenut joidenkin koneita. Nimeä en muista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709