ilmaista majotusta ympäri maailmaa
6
3995
Vastaukset
- ipaliina
Oon jo pitkään käyttänyt hospitality clubia ja on ihan paras! pelkkiä hyviä kokemuksia!!
- anni&simon
Joo, tämä on loistojuttu! ;) tapasin sulhasenikin Prahassa kun yövyin hänen luonaan 1,5 v. sitten! Meilläkin ollut vieraita Ranskasta, Englannista ja Valko-Venäjältä!
- Kissus
...kerrotko lisää. Miten tuo siis käytännössä toimii? Voiko vastaanottaja itse valita tulevat vieraat vai pitääkö ottaa vastaan kaikki halukkaat? Mihin vastaanottaja sitoutuu kun ottaa vieraita vastaan?
Olen kuullut tuosta systeemistä mainintoja aina silloin tällöin ja koska matkustelen paljon, tuo kiinnostaa. Vieraitakin olisi mukava ottaa vastaan aina välillä.- hcfan
Homma on tosi simppeli. Rekisteröidyt HC:n sivuille. Saattaa mennä muutamankin viikon kun profiilisi tarkistetaan ja lisätään tietokantaan. Sitten joku, joka matkustaa esim. Helsinkiin katsoo sivuilta kaikki helsingissä asuvien profiilit ja päättää keneen ottaa yhteyttä. KETÄÄN EI OLE PAKKO OTTAA!! Ja sitten kun itse matkustat vaikka Barceloonaan, etsit siellä asuvien profiilit, otat yhteyttä ja pidät hauskaa!
Sivuilla on myös suomenkieliset ohjeet. Klikkaa vaan suomenlipun kuvaa sivustojen yläreunassa! - Kuuuup
hcfan kirjoitti:
Homma on tosi simppeli. Rekisteröidyt HC:n sivuille. Saattaa mennä muutamankin viikon kun profiilisi tarkistetaan ja lisätään tietokantaan. Sitten joku, joka matkustaa esim. Helsinkiin katsoo sivuilta kaikki helsingissä asuvien profiilit ja päättää keneen ottaa yhteyttä. KETÄÄN EI OLE PAKKO OTTAA!! Ja sitten kun itse matkustat vaikka Barceloonaan, etsit siellä asuvien profiilit, otat yhteyttä ja pidät hauskaa!
Sivuilla on myös suomenkieliset ohjeet. Klikkaa vaan suomenlipun kuvaa sivustojen yläreunassa!Saako nähdä majoitettavien kuvat ensin? Jos vaikka haluaa nuoria blondityttöjä, niin käykö se miten?
- kuvat tietty
Kuuuup kirjoitti:
Saako nähdä majoitettavien kuvat ensin? Jos vaikka haluaa nuoria blondityttöjä, niin käykö se miten?
No enneko huolit pyyda sita lahettamaan kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135