Ostinpa viimeviikolla tuollasen Fujitsu Siemens Myrica VQ40-1 LCD-TV (40") Hintaa oli 1295.- jonka tinkasin 1255 egeen. Aikas näyttävä peli ulkoisesti ja kun asetukset on saatu hienosäädettyä, niin on myös sitä sisäisesti. Aivan loistava kuva, joita on kaveritkin ihmetelleet kateellisina, kun heidän kalliimmat ja tutummat telkkari merkit jäävät jalkoihin. Nooh...kaiuttimet voisi olla paremmat, mutta tuokin ongelma ratkeaa, kunhan ostan telkkari kaupoissa säästyneillä rahoilla kotiteatteri sarjan ja näin tulee päivitettyä sterkatkin samalla. Ja eipä näissä uusissa littusissa muutenkaan ole oikein missään hyvät kaiuttimet, ku ei mahu. Mutta tuota fujitsu siemenssii voin suositella kaikille, jotka on tuon hintaluokan ISOA telkkuu hankkimassa.
iloinen yllättäjä
4
548
Vastaukset
- asssss
Mistäs ostit ?
- höönöö
Samaa mun mummonikin sanoi kun vaihtoi 21" 37 littuun. Kävin katsomassa mummelin kuvan ja totesin, että ihan paska. Vie Siimensis heti takaisin kauppaan. Paskempaa littukuvaa en ole nähnytkään kun tuossa mainitsemassasi töllössä. Tietysti se näyttää hyvältä kaksykkösen putki telkan jälkeen...
- FujitsuS
Kyllä toi edellinen töllö oli 32tuumainen sony!!! Ja veikon koneesta ostin.
- Epäilevä..
FujitsuS kirjoitti:
Kyllä toi edellinen töllö oli 32tuumainen sony!!! Ja veikon koneesta ostin.
Itse ostin myös kyseisen töllön pari kuukautta sitten.. Sinänsä oon ollut ihan tyytyväinen, koska laite on tietokoneeseen kytkettynä varmasti markkinoiden paras. Tosin välillä sinisiä kohina viivoja ilmenee, mutta saatta johtua 5m pitkästä DVI johdosta.
Mutta sitäpiti kysyä, että mimmosia säätöjä oot töllöös pistäny kun itse olen hieman pettynyt kuvan laatun Visionin digiboksin kautta. Rakeisuuden silottaminen on tosi pientä ja tummansävyt eksytvät vaikeasti erotettaviksi. Onko itsellä samoja meininkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948