Tulin juuri tajunneeksi, että pelaan eräässä pelissä "reboundin paikkaa". Ei kiva, mutta toisaalta totuus vapauttaa näkemään asiat juuri sellaisina kuin ne ovat.
Miten te muut reboundina olleet olette ratkaisseet asian itsellenne? Oletteko enää suostuneet pitämään yhteyttä tai tapailemaan?
Kokemuksia reboundina olosta?
8
1929
Vastaukset
- tietämätöntä,
mitä tarkoittaa "rebound", sellaisena olo?
Kuvaisitko tilannettasi, johon kommentteja kaipaat?- pipsa81
No ainakin mä käsitän ton sanan niin, että rebound on sellanen väliaikainen lohduttaja, jonka avulla joku juuri eronnut yrittää paikata sitä exän jättämää tyhjää paikkaa.
- näen
Tiedän vierestä seuranneena, itse reboundina olleena sekä valitettavasti myös reboundaajana, että kyse on toisen ihmisen arvon kieltämisestä. Itsekunnioituksen menettäminen (oman tai toisen) on liian kova hinta hetken lohdutuksesta. Parempi on yksin kuin huonon kaverin kanssa!
- pipsa81
Kiitos mielipiteestäsi. Olen kanssasi samaa mieltä, ettei kenenkään ainakaan tietoisesti pitäs tyytyä olemaan reboundina kellekään. Ennemmin tai myöhemmin sitä tulee varmasti katumaan omaa typeryyttään.
Harmi vaan huomata, että tuolla yössä (ja muuallakin) kohtaa yllättävän paljon rikkinäisiä ihmisiä, jotka hakevat vain hetken lohtua. Kunpa vain osaisikin tunnistaa nämä tapaukset heti. Asiaa hankaloittaa kuitenkin se, että nämä reboundaajat eivät välttämättä edes itse tajua, mitä ovat tekemässä tai eivät vain yksinkertaisesti jaksa välittää. Ja paha olo eikun lisääntyy...
Vain vahvat ja hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset pärjäävät tässä pelissä. Onneksi kuulun itse niihin, jotka eivät vähästä hetkahda ja joiden itsetunto perustuu sellaiselle pohjalle, jota ei reboundaajienkaan edesottamukset hetkauta.
Mutta on myös niitä, jotka eivät tällasta peliä kestä ja kurjaa, että monet heistä aivan turhaan katkeroituvat ja luulevat että heissä on jotain vikaa. - mittään
pipsa81 kirjoitti:
Kiitos mielipiteestäsi. Olen kanssasi samaa mieltä, ettei kenenkään ainakaan tietoisesti pitäs tyytyä olemaan reboundina kellekään. Ennemmin tai myöhemmin sitä tulee varmasti katumaan omaa typeryyttään.
Harmi vaan huomata, että tuolla yössä (ja muuallakin) kohtaa yllättävän paljon rikkinäisiä ihmisiä, jotka hakevat vain hetken lohtua. Kunpa vain osaisikin tunnistaa nämä tapaukset heti. Asiaa hankaloittaa kuitenkin se, että nämä reboundaajat eivät välttämättä edes itse tajua, mitä ovat tekemässä tai eivät vain yksinkertaisesti jaksa välittää. Ja paha olo eikun lisääntyy...
Vain vahvat ja hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset pärjäävät tässä pelissä. Onneksi kuulun itse niihin, jotka eivät vähästä hetkahda ja joiden itsetunto perustuu sellaiselle pohjalle, jota ei reboundaajienkaan edesottamukset hetkauta.
Mutta on myös niitä, jotka eivät tällasta peliä kestä ja kurjaa, että monet heistä aivan turhaan katkeroituvat ja luulevat että heissä on jotain vikaa.kun halut hyrrää! Sänkykaveri pittää saaha, vaikka vain hetkeksikin. Eiks nii?
- siihen itsekin
pipsa81 kirjoitti:
Mutta on myös niitä, jotka eivät tällasta peliä kestä ja kurjaa, että monet heistä aivan turhaan katkeroituvat ja luulevat että heissä on jotain vikaa.joutuneena/ ajautuneena. En ollutkaan kuullut tuota sanaa aiemmin mutta nyt tiedän mitä tuo kokonaan sisältää.
Itsekunnioitus meni ja toistenkin ja peli se on peliä.
- ....
välit poikki. En jaksanut enää kuunnella miten ihana se exä on. Sen verran itsekunnioitusta löytyy. Se tyttö ei olisi koskaan myöntänyt että olen hänen reboundinsa. Nyt on todella vaikea luottaa kehenkään.
- Nimetön
vielä että melkeimpä jokainen on jossain määrin jonkun rebound.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910