Näin kertoo "aina niin luotettava" Iltasanomat:
Madonna saa tappouhkauksia
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1283066
Kettutytöt Madonnan kimpussa
7
394
Vastaukset
- live to kill
olin aikoinaan jonkinlainen Madonna-fani ja hyvää musaahan mamma teki, enkä oo mikään fanaattinen eläintensuojelija, mut onhan toi saatanan törkeetä ja kaksnaamasta. Tyypillistä amerikkalaista teeskentelyä.
- TöötTööt
En tajua tätä kohua, mitä sitten vaikka tähti käyttää chinchilla turkkia.
- I_Love_Fur
Jos juttu on totta, se kertoo kyllä paljon kettutyttöjen mielenterveydestä; Ihmisiä saa kyllä tappaa, eläimiä ei. Ihan kuin maailmassa ei olisi vakavampia asioita.
- jööö
tekopyhä akka... kovasti yrittää antaa niin hyvän ihmisen kuvaa pelastelemalla orpolapsia samalla kuljetaan turkit päällä,vähän ristiriitaista. se lasten adoptointikin on vain suosion hakua... keräilee niitä lapsia kuin jotain kenkiä että sais lisää ihailua osakseen.
- Kun et tajua
Chinchilla turkin käyttö ei liity mitenkään lasten adoptointiin tai hyvän ihmisen mittaan. Lasten adoptpointi suosion hakua vai? Voiko sillä parantaa suosiota? Mene vaikka valittamaan Angelina Jolielle, jolle se lasten hankkiminen on aika arkipäiväistä. Madonna on loistava äiti, sinulla ei ole siitä kokemusta.
Toivottavasti viestisi oli provo, sillä toivon että kukaan ei ole noin tyhmä ja sivistymätön. Vaikka kyllä niitä alemman älykkyyden roskasakkiakin valitettavasti löytyy.
- itse en..
turkkia päälle pukisikaan, niin minun puolestani Madonna saa käyttää. Se on hänen valinta.
- Erizo
... hullua:
Madonnalle uhkailukirjeitä:
http://www.iltalehti.fi/popstars/200701175609107_ps.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674