Olenko siis velvollinen passaamaan ja palvelemaan miestäni ja mieheni lapsia? tekemään ruuat pesemään pyykit korjaamaan astiat imuroimaan ja tekemään kaiken. Jopa hankkimaan ruuan kaupasta kun mies maksaa "muun asumisen". Onko minun tehtävä vahtia mieheni lapsia jos mieheni haluaa lähteä baarikierrokselle lasten ollessa meillä (satunnaisia jaksoja lapset meillä 1-3 yötä)
Tästä mieheni kanssa tuli puhetta ja hänen mielestä minä olen velvollinen huolehtimaan hänen lapsistaan ilman vasta väitteitä koska seurustelen hänen kanssaan. Minusta kun en osallinen lasten olemassa oloon millään lailla ole enkä heistä millään tavalla ole vastussa, sillä eihän ne minun lapsiani ole vaan mieheni ne elämäänsä on halunnut niin hän on valvollinen heistä huolehtimaankin. vai oikenko minä väärässä tämän asian suhteen?
Velvollisuudet
9
1129
Vastaukset
- kai sentään?
Jos olisit sanonut, että "... jos mieheni haluaa lähteä baarikierrokselle exänsä kanssa...", provo olisi ollut selkeämpi. Ethän ole tosissasi?
- 22 vuotias
No meillä periaatteessa vähän samankaltainen tilanne. Mies vaan kun ei tajua että toisen lapsia ei sormia napsauttamalla pysty heti rakastamaan. Mies oletti jo aika pian että minun kuuluu rakastaa hänen lapsiaan... näin vain ei ole. En rakasta lapsia vieläkään vaikka tottakai pidän heistä! On niitä kiva nähdä ja ikävöinkin välillä. Mutta on kohtuutonta odottaa toista ihmistä noin vain rakastaa toista. Siihen menee aikaa, ja varsinkin kun ne ei ole täällä aina vaan silloin tällöin! Ei ehdi ede kiintyä! Mutt luonnollisesti minä huolehdin lapsista (mielelläni) jos miehellä jotain menoa, harrastuksia ym. Mutta ei toista voi mielestäni vaatia kaitsemaan omia lapsiaan, varsinkaan jos toinen ei ole halukas! Mutta lapsia he ovat ja tarvitsevat myös sinua.
- hoks
johon vain sinä pystyt vaikuttamaan. Olisiko parempi etsiä kummpanivapailta markkinoilta.
- ken leikkiin ryhtyy
leikin kestäköön! Nää on niin naurettavia nämä naiset jotka alkaa leikkii tätä äitileikkiä, että näihin ei voi edes antaa järkevää vastausta! Ensin hehkutetaan KUIN MÄÄ OLEN NYT SE ÄITIPUOLI, ja siten kun pitäs alkaan pitämään huolta toisten lapsista, alkaa narina, että pitääkö, onko pakko tehdä sitä ja tätä!!!Heh...
- talsel-5
sulla on mun käsittääkseni ihan väärää tietoa toisten lasten kaitsemisesta sen hoitakoon ÄITI JA ISÄ äitipuolella ei ole mitään velvoitteita toisen lapsia kohtaa kukin hoitakoon vaan omat lapsensa JOS ISÄLLÄ MENOA SILLOIN OMAN ÄIDIN TÄYTYY HOITAA LASTA EIKÄ SUINKAAN ÄITIPUOLEN vai onko ÄIDIT niin omahyväisiä tänä päivänä että vapaus täytyy säilyttää ja laittaa äitipuoli hoitamaan lapsia ÄIDIT HOI HOITAKAA OMAT LAPSENNE
- viisi ja yksi lapsenlapsi
talsel-5 kirjoitti:
sulla on mun käsittääkseni ihan väärää tietoa toisten lasten kaitsemisesta sen hoitakoon ÄITI JA ISÄ äitipuolella ei ole mitään velvoitteita toisen lapsia kohtaa kukin hoitakoon vaan omat lapsensa JOS ISÄLLÄ MENOA SILLOIN OMAN ÄIDIN TÄYTYY HOITAA LASTA EIKÄ SUINKAAN ÄITIPUOLEN vai onko ÄIDIT niin omahyväisiä tänä päivänä että vapaus täytyy säilyttää ja laittaa äitipuoli hoitamaan lapsia ÄIDIT HOI HOITAKAA OMAT LAPSENNE
Ja olen joka ainoan oman lapseni hoitanut kotiäitinä! Töihin menin kun viimeinen oli kouluiässä ja tokalle menossa.
Nyt joskus hoitelen ekaa lapsenlastanikin, joten osaan hoitaa lapsia varsin hyvin! Myös naapurin ja tuttavien lapset ovat olleet joskus hoidossa.
Vieraille en ole lapsiani antanut koskaan, jos ei ole pakko, eikä ole ollut.
Kukaan eoi varmaan toivokkaan, että isän uudet naiset niitä heidän lapsia hoitasikaan, Se on isän tehtävä. Hiukan arveluttavaa olisikin täysin tolloille lapsiaan antaa!
- Emmi 6
Perheeseen kuuluvista alaikäisistä lapsista on molempien aikuisten pidettävä huolta, riippumatta siitä asuvatko he siellä aina vai vain silloin tällöin.
Silti, ei tuo miehesi käytös kuullosta kovin lapsia (tai sinuakaan) kunnioittavalta, että silloin harvoin kun he ovat teillä, niin tämä mies lähtee baarikierroksille??? Eikös silloin kannattaisi olla kotona, vaikka ne lapset nyt nukkuisivatkin vain siihen aikaan.
Ja nykymaailmassa mies ja nainen jakavat kotityöt, oli niitä lapsia tai ei, herranen aika sentään!- 7 vastausta joista yksi vai...
no samaa itse olen sanonut.. jos lapset pari päivää meillä mies menee kavereiden kanssa sauna iltaan ja seuraava päivä menee krapulassa, eikä lapsille jää aikaa juurikaan lainkaan (puoli päivää) Ei kuullosta minusta järkevälle kun minä en ole se kenen luokse lapset tulee vaan mieheni.
Ruuan laitosta yms muusta en olisi sanonutkaan jos mieskin asiaan jollain lailla edes joskus puuttuisi mutta kun ei, ei vaikka kuinka asiasta sanoisi, ja tuntuu että minun on omat menoni jo järjestettävä lasten mukaan. Rasittavaa, kun en heitä elämääni kuitenkaan edes ole halunnut (vaikka en voi väittää ettenkö heistä välittäisi)
mutta eikö miehenkin pitäisi osansa hoitaa? vaikka niin että hän on se "emäntä talossa" kun lapset on ja minä taas kun ei ole?
- Saara
Orjuus on poistettu maastamme - no, en nyt ihan muista milloin, mutta useampi sata vuotta siitä on.
Siispä sinulla ei ole mitään syytä passata sen kummemin miestäsi kuin hänen lapsiaankaan.
Eikä muuten omiasikaan sen puoleen. Omat lapset tulee hoitaa, niitä ei saa passata.
Passatut kakarat ovat hirveä riesa ympäristölleen. Hoidetut ja kasvatetut lapset ilo.
Minkä ikäinen olet? Oletko ajatellut siirtää kullanmuruasi ulkoruokintaan? Hän selvästikin etsii huushollerskaa eikä partneria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451