Minkälaisia kokemuksia on Bilteman kattomaalista? Pysyykö se kiinni katossa vai tippuuko itsekseen irti?
Bilteman kattomaali
9
6781
Vastaukset
- pekkaaa
ei pysy ei.. vahvasti luulisin! Ei meinaan rautakaupan maalitkaan meinaa pysyä. RK Kattomaalilla maalattiin meidän katto vuonna 2000 ja näyttäisi pysyvän hyvästi.
- se menee
ja tämänkin mainoksen meille tarjoili: TRK-maalit :)
- ...................
se menee kirjoitti:
ja tämänkin mainoksen meille tarjoili: TRK-maalit :)
Omituista, että joku voi antaa jostain tuotteesta noin selvän tiedon, vaikka maalista ei ole mitään kokemusta.
- Biilteemasta
Ruotsalaisia sisämaaleja olen käyttäny, erittäin hyvä peittävyys ja hyvä maalata.
- bilibali
kyllähän se todennäköisesti pysyy katossa, mutta peittävyyden kanssa voi olla ongelmia tai sitten se jättää "karhean" "jauhomaisen" pinnan.
Ei kannata säästää väärässä paikassa. - yguy
bilibali kirjoitti:
kyllähän se todennäköisesti pysyy katossa, mutta peittävyyden kanssa voi olla ongelmia tai sitten se jättää "karhean" "jauhomaisen" pinnan.
Ei kannata säästää väärässä paikassa.Niin tai sitten maali voi olla erittäin hyvin peittävää, helppo työstää ja jättää miellyttävän tasaisen pinnan.
- tiedon väärti, not
bilibali kirjoitti:
Ei kannata säästää väärässä paikassa.Luuletko, että Bilteman tytöt ja pojat itse sekoittelevat sitä maalia kaupan takahuoneessa? Jos hieman mietit maalin alkuperää tarkemmin, niin saatat myös ymmärtää miksi ko. maali on ihan yhtä hyvää kuin muut samantyyppiset maalit.
Olen itse maalannut pari huonetta ko. maaleilla ja hyvin toimivat. Lisäksi täytyy kehua Bilteman kevytsiloitetta, joka on vähintään "hintansa arvoinen", kuten Biltema tavaroitaan joskus mainostaa. En tietenkään väitä että nuo B:n maalit ja siloitteet olisivat parempia kuin merkkituotteet, mutta kun en siitä merkistä halua ekstraa maksaa.
Bilteman maaleissa voi tosin olla sellainen pointti että parin vuoden päästä ostettaessa ei värisävyt enää ole täysin samoja, eikä maalauksen osittainen korjailu myöhemmin ostettavalla maalipurkilla onnistu sävy sävyyn. Mutta jos maalaa huoneen kerralla ei sillä ole ainakaan minulle väliä.
- rysäkkö
Luota laatuun. Itse en laittais mitään mihinkään, mikä on biltemasta. Voin sanoa että ei tule pysymään.
- suurkuluttaja
meillä luotetaan biliksen tuotteisiin. Niitä on kaikkialla... ja maalit toimii oikein hyvin! Ainoa ongelma on maalien sävyjen pieni määrä. Turhaan rahojaan tuhlaa kalliisiin tuotteisiin, jos halvemmallakin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693