Poliisille

Jouluksi

Poliisi on hajoittanut minulta kaksi perhettä (koska olen niin paha ihminen) ja häirinnyt asiallisen ja rehellisen toimeentulon hankintaa. Teenkö Suolaiset, eli juoluharakirin vai menenkö poliisin kotiin vittämään joulua?

19

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis se

ensimmäinen vaihtoehto. Meinaan nääs että se on se pienimmän riesan tie... Veikkaan että poliisi ei ole ainoa syyllinen tilanteeseesi???

• ylikonstaapeli

Kyllä nyt pelottaa. Vieläkö ehtisi vaihtaa duunia tai jotain. Älä tapa, armoa, armoa.
        Ja vitut, ime munaa homo.

• jormax
        ylikonstaapeli kirjoitti:

Kyllä nyt pelottaa. Vieläkö ehtisi vaihtaa duunia tai jotain. Älä tapa, armoa, armoa.

Toi oli varmaan fiksuinta mitä osasit sanoa!

• Näkökanta

On siis, että koska hän on kaappihomo, niin minun tulisi luopua tavanomaisesta heterosuuntauksesta ja alkaa poliisin lutkaksi??

• ylikonstaapeli
        jormax kirjoitti:

Toi oli varmaan fiksuinta mitä osasit sanoa!

Voi olla niin, mutta TKP hoitaa myös puhumisen.
        Mitkä virkamiehen lutkana toimimiseen tulee, in your dreams, in your dreams.
        Siinä täytyy olla virkaveljien kanssa samaa mieltä, että tällaisia päätäaukovia napoleonkompleksisia (ja tiedän, että NB oli oikeasti pitkä mies) diplomi-insinöörejä tuntuu netti olevan pullollaan. Maijan asiakasosassa ovat kuitenkin niin hiljaista poikaa että. Kuitenkin on niin, että 95 % kohtaamistani asiakkaista on ok jengiä. Aika moni rosvokin, siis nämä vanahna liiton konnat. Ei mitkään: mannet yms., narkit tai seksualirikolliset.

• Vi*un idiootit

Voi olla niin, mutta TKP hoitaa myös puhumisen.
        Mitkä virkamiehen lutkana toimimiseen tulee, in your dreams, in your dreams.
        Siinä täytyy olla virkaveljien kanssa samaa mieltä, että tällaisia päätäaukovia napoleonkompleksisia (ja tiedän, että NB oli oikeasti pitkä mies) diplomi-insinöörejä tuntuu netti olevan pullollaan. Maijan asiakasosassa ovat kuitenkin niin hiljaista poikaa että. Kuitenkin on niin, että 95 % kohtaamistani asiakkaista on ok jengiä. Aika moni rosvokin, siis nämä vanahna liiton konnat. Ei mitkään: mannet yms., narkit tai seksualirikolliset.

Se että poliisi on pitkä ja tyhmä, niin se ei osaa pelottaa minua enää. Jos kansan keskimääräinen äo on n. 100 ja tähän lukeutuu poliisitkin ja itse pääsisin mensaan halutessani, niin eihän poliisi kykene enää muuta kuin loistamaan tyhmyydellään.

• ksfdkfsd

Juuri tällaisia Suomessa on paljon. Syytetään kaikkia muita paitsi itseään. Poliisi ei hajota kenenkään perhettä, syyllinen olet SINÄ.

• Olen

Sii rikkonut perheeni, poliisi näin ollen vain on vahvisanut asian? Ymmärsinkö oikein?

• asdasdasd
        Olen kirjoitti:

Sii rikkonut perheeni, poliisi näin ollen vain on vahvisanut asian? Ymmärsinkö oikein?

No jos olet hakannut muksujas niin vikahan silloin on sinussa! Menikö jakeluun?

• Muksuja
        asdasdasd kirjoitti:

No jos olet hakannut muksujas niin vikahan silloin on sinussa! Menikö jakeluun?

Eikä väjaaälyisen hallinnon vuoksi edes tule, enkä luovuta spermaani. Ainahan mä hakkaan kaikkia pienempiäni, ainakin poliisin mielestä vaikka kukaan sitä ei pystykkään todistamaan.

• ksfdkfdsk
        Olen kirjoitti:

Ei, vaan olet omalla toiminnallasi hajottanut perheesi. Poliisi ei ole sitä mitenkään vahvistanut. Kun kasvat sen verran aikuiseksi, että osaat ottaa vastuuta omista töppäilyistäsi, niin alat kenties olla valmis perhe-elämään.

Jos itse mokaa elämässä, ei kannata syyttää poliisia vaan katsoa peiliin.

• Ne väittää
        ksfdkfdsk kirjoitti:

Ei, vaan olet omalla toiminnallasi hajottanut perheesi. Poliisi ei ole sitä mitenkään vahvistanut. Kun kasvat sen verran aikuiseksi, että osaat ottaa vastuuta omista töppäilyistäsi, niin alat kenties olla valmis perhe-elämään.

Jos itse mokaa elämässä, ei kannata syyttää poliisia vaan katsoa peiliin.

Että olen itse varastanut autosoittimeni, joka löytyi ventovieraan roiston hallusta.

• Vatos Locos

Varohan vain ettei siitä tule viimeinen joulusi. Suosittelen harakiria.

• Kansalainen1

Tassa nakyy asiat seuravaan tiettya kaavaa... Jos sita aviopuolisoa on tultu hakattua saannollisin valiajoin niin ala ihmettele poliisin vierailu halukkuuta.

Ei se poliisi tule niita kotivisiitteja muuten tekemaan - kylla niilla on paljon tarkeampaa tekemista kun jutella ilmoista.

Sita on varmaan hauskaa provoilla kahvitauolla?

• Askel edellä

Kun ei ota ämmää, niin ei sitä tuu hakattuakaan, ei edes poliisin pienessä sairaassa mielikuvituksessa ja kun ei tee muksuja, niin ei tule heillekkään tehtyä vääryyksiä. Sielläpähän poljette tyhjää saatanan siat.

• fsdfsdf
        Askel edellä kirjoitti:

Kun ei ota ämmää, niin ei sitä tuu hakattuakaan, ei edes poliisin pienessä sairaassa mielikuvituksessa ja kun ei tee muksuja, niin ei tule heillekkään tehtyä vääryyksiä. Sielläpähän poljette tyhjää saatanan siat.

Asenneongelmat hoidetaan jossain muualla kuina täällä!

• Poliisien
        fsdfsdf kirjoitti:

Asenneongelmat hoidetaan jossain muualla kuina täällä!

Asenneongelmat. Nr hoidetaan kättäpidemmän kanssa!

• exä69

Ootko ajatellut, että poliisikin saattaa voida huonosti, on hakannut vaimonsa lasten aikana, on pettänyt vaimoaan Tuulan, Talvikin, Päivikin, Kertun, Mariannen, Pirkon, Helenan.. jne.. kaa. Älä mee sen kotiin, sulla voi olla asiat loppujen lopuksi paljon paremmin. Hyvää Joulun odotusta

• Se sitten

Minun vika, että se jumboperse on juonut itsensä siihen kuntoon kuin on ja olenko minä vastavuoroisesti velvollinen voimaan huonosti hänen olemassaolonsa vuoksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe