Paljon mielessä

*nolottaa*

Hei kaikille!

Minulla on nyt olo kuin pikkutytöllä, kun saan vihdoinkin rohkaistua mieleni ja kysyttyä näitä kaikkia asioita, jotka mielessäni pyörivät.

Olen aina ollut vain miesten kanssa. Enkä ole juurikaan ollut tyytyväinen. Ja ehkä siitä syystä mielessä on aina ollut nainen.

Haluaisin ystävystyä... ja niin paljon muutakin... kauniin ja viehättävän naisen kanssa.

Onko se mahdollista? Huoliiko kukaan kokematonta? Onko olemassa naista, joka jaksaisi opastaa? Antaisi minun opetella välittämään... opettaisi rakastamaan... koskettamaan...?

Oletko sinä olemassa, joka huolisit minut tällaisena, ylipainoisena, tavallisena 25v naisena, joka on erehtynyt naimisiinkin...?

20

2480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai vain...

Ensinnäkin, tämä ei ole seuranhakupalsta, vaikka kuinka nolostellen sen teet.
      Toisekseen: laihduta.

• tyranni

sinä olet?

Anna Wintour wannabe? Toimitat toisten tekstiä ja obsessoit laihuudesta...

• onko täällä
        tyranni kirjoitti:

sinä olet?

Anna Wintour wannabe? Toimitat toisten tekstiä ja obsessoit laihuudesta...

tyränkejä???

• ja me
        onko täällä kirjoitti:

tyränkejä???

voitais markkinoida tätä käytöstämme helluntailaisille "eheytyshoidossa" käytettäväksi.

Ei varmaan ap:takaan enää bi-seura kiinnosta ;)

• Ei kai vaan 2

Arvoisat ladyt, sallinette muutaman selityksen:
      -vaikka seuranhaun laittaisi millaiseen pakettiin, se on sitä, mikä ei tänne kuulu.

Ap ilmoittaa olevansa liikakiloinen ja hakee KAUNISTA seuraa. Seuranhakuilmoitus siis ja suhtautuu ylemmyydentuntoisesti seuraan, jota hakee! Liikakiloisenakin kuvittelee voivansa asettaa seuralleen vaatimuksia jopa siinä määrin, että seuran tulee olla kaunista. Tavanomainenko ei riitä hänelle - panee hiukan mietityttämään hänen "viattomuutensa". Härskiltä hän minusta vaikuttaa tai sitten kuvittelee, että meille bisseille kelpaa mikä tahansa.

Jos häntä tedella nolostuttaisi seuranhaku täällä, hän ei sitä tekisi. Vielä selittää olevansa KOKEMATON. Oi mikä viattomuus meillä siinä onkaan. Että "antaisi minun opetella välittämään ja rakastamaan". Uh, kuvottaa. Hänen tulisi kyllä kyetä siihen ihan itsekin, jos tunne-elämä on kohdallaan. Kuka pystyy OPETTAMAAN RAKASTAMISTA toiselle - ellei hän takoita SEKSIN OPETTAMISTA. Se taas ei kuulosta kovinkaan viattomalta se.

• pyöreäkin

voi olla kaunis!

Saattaapa tosin olla, että ap:lla on vähän epärealistista ajatusta naisten välisestä rakkaudesta. Meinaan et ei kai se tosta vaan kolahda, vaikka joku oppaaksi haluaisikin. Seksikokeilut sit onkin eri juttu, mutta eipä voi tietää tarkoittiko hän ihan niin.

Eli tästä ketjusta viisastuneena (hehe...) ap toki voisi suunnitella rehellisen viestin seuranhakupalstalle sen mukaan, mikä hänen toiveensa on. Tai sit voisi mennä Setan bileisiin/muuhun toimintaan.

Mun paikkakunnalla Seta pitää naistenkerhoa, joka kokoontuu erilaisten teemojen(ruuanlaitto, keilaus...) ympärille, mutta en tiedä onko just tollasta joka paikkakunnalla. Ihmeessä kannattaa kumminkin lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin, ettei jää vain haaveeksi!

• ja kauneuden etsinnälle

Nythän emme tiedä, onko ap "pyöreä" vai vyöryykö hän ovella vastaan taikinamaisesti hyllyen. Toki pyöreys VOI olla kaunista, mutta kyllä se kertoo useimmiten lepsuista elämäntavoista. "Pyöreys" tarkoittaa usein myös huonoa kuntoa, liikkumaan ei kykene kuin hevosvoimin. Iän myötä alkaa nivelet natisemaan, sydän reistaamaan ja diabetes iskee sekin - eli se siitä pyöreydestä. Epäterveellistä se on ainakin.

Anteeksi kovat sanani, mutta ap:n alkuperäinen viesti oli minusta todella arveluttava "naiviudessaan", alkoi ärsyttääkin. Tuli mieleen, että siellä takana saattaa olla varsinainen kotka meitä viattomia bissejä pyydystämässä. Ei sitä tiedä nääs noista "viattomista" ilmoituksista. Niitä kannattaa varoa erityisesti.

• lacremolata
        ja kauneuden etsinnälle kirjoitti:

Nythän emme tiedä, onko ap "pyöreä" vai vyöryykö hän ovella vastaan taikinamaisesti hyllyen. Toki pyöreys VOI olla kaunista, mutta kyllä se kertoo useimmiten lepsuista elämäntavoista. "Pyöreys" tarkoittaa usein myös huonoa kuntoa, liikkumaan ei kykene kuin hevosvoimin. Iän myötä alkaa nivelet natisemaan, sydän reistaamaan ja diabetes iskee sekin - eli se siitä pyöreydestä. Epäterveellistä se on ainakin.

Anteeksi kovat sanani, mutta ap:n alkuperäinen viesti oli minusta todella arveluttava "naiviudessaan", alkoi ärsyttääkin. Tuli mieleen, että siellä takana saattaa olla varsinainen kotka meitä viattomia bissejä pyydystämässä. Ei sitä tiedä nääs noista "viattomista" ilmoituksista. Niitä kannattaa varoa erityisesti.

Ottamatta mitenkään kantaa alkuperäiseen viestiin haluan kysyä, olemmeko me bisset todellakin näin pinnallisia vai onko tämä vain yksittäisen ihmisen yksittäinen kanta? Kärjistäen ja jollakin tasolla olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, mutta toisaalta en ollenkaan. Olen itse melko atleettinen, vaikkakin naisellinen nainen ja vannonut melko pitkälle fyysisen hyvinvoinnin nimeen. Myönnän myös joskus sortuvani läskihuumoriin ja ihmisten arviointiin ulkoisen muodon perusteella. Kuitenkin ihastukseni - joka muuten ainoa nainen maailmassa, joka ikinä on herättänyt minussa tunteita - vastaa juuri määritelmää pyöreä. En kuitenkaan käytännössä edes huomaa sitä, sillä minun silmissäni hän on vain äärettömän kaunis ihminen, jota tahtosin pitää lähelläni ja koskettaa.

• "me bisset"?
        lacremolata kirjoitti:

Ottamatta mitenkään kantaa alkuperäiseen viestiin haluan kysyä, olemmeko me bisset todellakin näin pinnallisia vai onko tämä vain yksittäisen ihmisen yksittäinen kanta? Kärjistäen ja jollakin tasolla olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, mutta toisaalta en ollenkaan. Olen itse melko atleettinen, vaikkakin naisellinen nainen ja vannonut melko pitkälle fyysisen hyvinvoinnin nimeen. Myönnän myös joskus sortuvani läskihuumoriin ja ihmisten arviointiin ulkoisen muodon perusteella. Kuitenkin ihastukseni - joka muuten ainoa nainen maailmassa, joka ikinä on herättänyt minussa tunteita - vastaa juuri määritelmää pyöreä. En kuitenkaan käytännössä edes huomaa sitä, sillä minun silmissäni hän on vain äärettömän kaunis ihminen, jota tahtosin pitää lähelläni ja koskettaa.

Jokainen esittää täällä omissa nimissään oman mielipiteensä. "Me bisset" olemme aivan yhtä heterogeenisiä keskenämme kuin ihmiset yleensä ovat heterogeenisiä. Minä en edes yritä edustaa "yleensä bissejä", vaan ihan ihtenäni sanoin oman mielipiteeni. Täten myös vapautan teidät muut pinnallisuuden paheesta.

Tosin, jos sinä sanot "syyllistyväsi joskus läskihuumoriin ja ihmisten arviointiin ulkoisen muodon perusteella" ja annat sen itsellesi anteeksi, niin voinen puolustaa itseäni sanomalla, että minä syyllistyn joskus siihen, että ärsyynnyn sen tyyppisestä "viattomuudesta", kuin ap:n kirjoituksessa oli. Minä annan sen itselleni anteeksi, mutta en odota, että sinä sen tekisit.

• Lukekaa lesbo-puolelta
        lacremolata kirjoitti:

Lesbo-palstalla ollaan todella syvällisiä, joten pinnallisuutta kauhistelevat voisivat lukea vastapainoksi ketjun, jonka on aloittanut "tyttö korkeilla koroilla" aiheenaan "jotain outoa tässä maailmassa". Siitä mallia näihinkin keskusteluihin.
        Bisseydessä ja lesboudessa on aivan oleellista ja ihmisen suuntautumista osoittavaa se, miltä näytät...

• *nolottaa*
        ja kauneuden etsinnälle kirjoitti:

Sait kiinni, en mää ees mikään nainen ole. 16v. mies mää oon!

• lacremolata
        "me bisset"? kirjoitti:

Jokainen esittää täällä omissa nimissään oman mielipiteensä. "Me bisset" olemme aivan yhtä heterogeenisiä keskenämme kuin ihmiset yleensä ovat heterogeenisiä. Minä en edes yritä edustaa "yleensä bissejä", vaan ihan ihtenäni sanoin oman mielipiteeni. Täten myös vapautan teidät muut pinnallisuuden paheesta.

Tosin, jos sinä sanot "syyllistyväsi joskus läskihuumoriin ja ihmisten arviointiin ulkoisen muodon perusteella" ja annat sen itsellesi anteeksi, niin voinen puolustaa itseäni sanomalla, että minä syyllistyn joskus siihen, että ärsyynnyn sen tyyppisestä "viattomuudesta", kuin ap:n kirjoituksessa oli. Minä annan sen itselleni anteeksi, mutta en odota, että sinä sen tekisit.

kirjoitin vistini ottamatta mitenkään kantaa alkuperäiseen viestiin. En siis myöskään halunnut tuomita sinua ärsyyntymisestäsi. Minun viestini ydin oli pinnallisuus, ja kannanottoni tuli lähinnä purkauksenomaisena reaktiona OMAAN pinnallisuuteeni, jonka jollain tavalla tunnistin sinun viestistäsi. No mutta, se siitä. Onnellista joulun odotusta kaikille! :)

• tommosta
        *nolottaa* kirjoitti:

minäkin epäilin, vaikka myös puolustin kuvitteellista hahmoasi.

Eniten epäilystä mulla herätti tuo sun nimimerkki, mutta sit taas mietin et eihän sitä ihmisistä ikinä tiedä.

• ärsyyntynyt
        *nolottaa* kirjoitti:

Viestistä pahasti ärsyyntyneenäkään en olisi osannut ajatella, että kirjoittaja on 16v. poika (ei siis edes mies, joksi itseänsä/itseäsi tituleeraa/-t). Mahdatkohan olla muuten poika? No sama se sille, uumoilin "pahaa" - viestin sisältö onnahteli sen verran, etä JOTAKIN outoa siihen joka tapauksessa tuntui kätkeytyvän. Ajattelin, että jos kirjoittaja on todellakin 25v nainen, häntä on syytä varoa. Aikuinen nainen mukamas ja niin... No joo, hyvää joulua vaan Lacrem...jotakin jne. muillekin.

• *nolottaa*
        ärsyyntynyt kirjoitti:

Viestistä pahasti ärsyyntyneenäkään en olisi osannut ajatella, että kirjoittaja on 16v. poika (ei siis edes mies, joksi itseänsä/itseäsi tituleeraa/-t). Mahdatkohan olla muuten poika? No sama se sille, uumoilin "pahaa" - viestin sisältö onnahteli sen verran, etä JOTAKIN outoa siihen joka tapauksessa tuntui kätkeytyvän. Ajattelin, että jos kirjoittaja on todellakin 25v nainen, häntä on syytä varoa. Aikuinen nainen mukamas ja niin... No joo, hyvää joulua vaan Lacrem...jotakin jne. muillekin.

replyjä tuli... hah-hah

• tämä oli
        *nolottaa* kirjoitti:

replyjä tuli... hah-hah

Joopa, tosi hyviä replyjä saitkin aikaan ;) Viestiketju toimii meille aikuisillekin naisille opetuksena siitä, mitä "viattomuuden" taakse saattaa kätkeytyä.
        Muuten: JOS olet 16v poika, niin mikset kirjoita jotakin TOSISSASI tänne? Ihan valmiita olemme keskustelemaan kanssasi bisseydestä ym. Miksi olet täällä palstalla jne?
        Miksi muuten heitit tuon "herjasi"? Miksi juuri tuollaisen? MITÄ arvelit saavuttavasi sillä :)?

• toiste
        *nolottaa* kirjoitti:

enää varasta toisten ajatuksia....?

• *nolottaa*
        tämä oli kirjoitti:

Joopa, tosi hyviä replyjä saitkin aikaan ;) Viestiketju toimii meille aikuisillekin naisille opetuksena siitä, mitä "viattomuuden" taakse saattaa kätkeytyä.
        Muuten: JOS olet 16v poika, niin mikset kirjoita jotakin TOSISSASI tänne? Ihan valmiita olemme keskustelemaan kanssasi bisseydestä ym. Miksi olet täällä palstalla jne?
        Miksi muuten heitit tuon "herjasi"? Miksi juuri tuollaisen? MITÄ arvelit saavuttavasi sillä :)?

tänne ihan tosissanikin kirjootellu.
        Tämä oli tällaanen 'pikku pila', joka vain juolahti mieleeni.
        Kun kysyit bisseistä, niin huolisko kaks bissenaista komeaa miestä 'kolmanneksi'?

• Niinhän kaikki
        toiste kirjoitti:

poliitikotkin tekevät!

• ja mitä?
        toiste kirjoitti:

Kuka täällä on varastanut ja keneltä? Minäkö? Mitä ajatuksia? Onko niitä täällä varastettavaksi asti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe