Olen tutustunut erääseen mieheen. Käymme toistemme luona kyläilemässä usein ja kävelemme iltaisin käsi kädessä... romanttista.
Suutelemme ja hyväilemme toisiamme mutta pidemmälle emme ole toistaiseksi menneet olen sen aina pysäyttänyt. Ja mies on sanonut se sitten sen aika. Voi miten tulen palavasti haluankaan häntä mieleni tekisi repiä vaatteet hänen yltään.
Mutta minulla sukuelinherpes. Tiedän että kondomi suojaa. Miten kerron sen hänelle?? Käytän siihen estolääkitystä ettei rakkuloita tule.
salaisuuteni
6
706
Vastaukset
- mutta hei...
Kondomi EI suojaa herpekseltä.
- mistä tietää
Tiedän että kondomi ei suojaa jos on rakkuloita yltympäriinsä. Lääkäri on sanonut minulle että kyllä se suojaa mutta suuseksiä en saa harrastaa.
EN MENE PIDEMMÄLLE ENNENKUIN OLEN KERTONUT, MUTTA MILLÄ TAVALLA? Kannan vastuuni tästä asiasta.
Hirveän vaikea keksi sellaista lausetta, jolla voisit kertoa sairastavasi sukupuolitautia ja toinen ottaisi sen vastaan kuin ilouutisen.
Parasta olisi kuitenkin kertoa, ennen kuin alat kokeileemaan kestääkö kumi, tarttuuko se kuitenkin kumin kanssa.
Keksinpäs....voisihan se olla ilouutinenkin. Siinä tapauksessa, että teillä on valmiiksi samat taudit niin ei tarvitsi kortsujen kanssa värkätä :)- HIV...
voitte sitte alkaa oikein elvistelemään kummalla on pahemmmat taudit :=)
- surullista
kondyvirus ilman näkyviä oireita... Ainoastaan minua uhkaava syöpävaara...
Uskomattoman ihana mies elämässäni... Pakko kertoa, olen ihan varma että se on sitten siinä :((
:(- yyyyy
Kondy ei aiheuta yleensä mitään oireita- 80% ihmisistä on se. Ei mikään loppu siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763