Olen tutustunut erääseen mieheen. Käymme toistemme luona kyläilemässä usein ja kävelemme iltaisin käsi kädessä... romanttista.
Suutelemme ja hyväilemme toisiamme mutta pidemmälle emme ole toistaiseksi menneet olen sen aina pysäyttänyt. Ja mies on sanonut se sitten sen aika. Voi miten tulen palavasti haluankaan häntä mieleni tekisi repiä vaatteet hänen yltään.
Mutta minulla sukuelinherpes. Tiedän että kondomi suojaa. Miten kerron sen hänelle?? Käytän siihen estolääkitystä ettei rakkuloita tule.
salaisuuteni
6
703
Vastaukset
- mutta hei...
Kondomi EI suojaa herpekseltä.
- mistä tietää
Tiedän että kondomi ei suojaa jos on rakkuloita yltympäriinsä. Lääkäri on sanonut minulle että kyllä se suojaa mutta suuseksiä en saa harrastaa.
EN MENE PIDEMMÄLLE ENNENKUIN OLEN KERTONUT, MUTTA MILLÄ TAVALLA? Kannan vastuuni tästä asiasta.
Hirveän vaikea keksi sellaista lausetta, jolla voisit kertoa sairastavasi sukupuolitautia ja toinen ottaisi sen vastaan kuin ilouutisen.
Parasta olisi kuitenkin kertoa, ennen kuin alat kokeileemaan kestääkö kumi, tarttuuko se kuitenkin kumin kanssa.
Keksinpäs....voisihan se olla ilouutinenkin. Siinä tapauksessa, että teillä on valmiiksi samat taudit niin ei tarvitsi kortsujen kanssa värkätä :)- HIV...
voitte sitte alkaa oikein elvistelemään kummalla on pahemmmat taudit :=)
- surullista
kondyvirus ilman näkyviä oireita... Ainoastaan minua uhkaava syöpävaara...
Uskomattoman ihana mies elämässäni... Pakko kertoa, olen ihan varma että se on sitten siinä :((
:(- yyyyy
Kondy ei aiheuta yleensä mitään oireita- 80% ihmisistä on se. Ei mikään loppu siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3592493Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602044Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111712- 1091425
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851400- 741375
- 271355
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171247Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401086