Peter Franzen ja Irina Björklund hääräilevät tutuissa maisemissa tänään klo 22.05 kakkosella. Vaasassa kuvattu sarja pärähtää käyntiin.
Isabella TV-sarja Vaasasta
6
2853
Vastaukset
- veronmaksajille?
Paljonko Markku Lumio maksoi tällä kertaa veronmaksajien rahaa Vaasan kaupungin kassasta, että TV-sarja kuvattiin Vaasassa? Riittikö 75000 euroa?
- sälli.
-kyllä oli surkee pätkä..kutsuuko nuo itseään ammattilaisiksi? Näyttelijät,käsikirjoittaja,ohjaaja? Präntöön maisemat oli ainoa positiivisyys siinä,muuten se oli
täyttä roskaa..kristus!.. - minä pidin
Mielestäni tosi tyylikkäästi tehty minä pidin siitä. Katson kyllä seuraavatkin osat.
KIITOS TUTUISTA MAISEMISTA....... - kirkontorni
katosi?
- katsonut
kaksi jaksoa, ei oo mistään kotoisin koko sarja.
- Leoboldo
hyvältähän toi filmi tuntuu. Ainakin näin syntyperäisenä -tosin nyt muualla asuvana- on tosi kiva katsella vanhaa präntöötä. Onneksi ei grynderit ole vielä saaneet kaikkia vanhoja taloja revittyä maan tasalle. Olisipa samantapainen filmi tehty jo -70 luvun alussa olisi vielä enemmän nostalgiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715