Peter Franzen ja Irina Björklund hääräilevät tutuissa maisemissa tänään klo 22.05 kakkosella. Vaasassa kuvattu sarja pärähtää käyntiin.
Vastaukset 6
- veronmaksajille?
Paljonko Markku Lumio maksoi tällä kertaa veronmaksajien rahaa Vaasan kaupungin kassasta, että TV-sarja kuvattiin Vaasassa? Riittikö 75000 euroa?
- sälli.
-kyllä oli surkee pätkä..kutsuuko nuo itseään ammattilaisiksi? Näyttelijät,käsikirjoittaja,ohjaaja? Präntöön maisemat oli ainoa positiivisyys siinä,muuten se oli
täyttä roskaa..kristus!.. - minä pidin
Mielestäni tosi tyylikkäästi tehty minä pidin siitä. Katson kyllä seuraavatkin osat.
KIITOS TUTUISTA MAISEMISTA....... - kirkontorni
katosi?
- katsonut
kaksi jaksoa, ei oo mistään kotoisin koko sarja.
- Leoboldo
hyvältähän toi filmi tuntuu. Ainakin näin syntyperäisenä -tosin nyt muualla asuvana- on tosi kiva katsella vanhaa präntöötä. Onneksi ei grynderit ole vielä saaneet kaikkia vanhoja taloja revittyä maan tasalle. Olisipa samantapainen filmi tehty jo -70 luvun alussa olisi vielä enemmän nostalgiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479