Peter Franzen ja Irina Björklund hääräilevät tutuissa maisemissa tänään klo 22.05 kakkosella. Vaasassa kuvattu sarja pärähtää käyntiin.
Vastaukset 6
- veronmaksajille?
Paljonko Markku Lumio maksoi tällä kertaa veronmaksajien rahaa Vaasan kaupungin kassasta, että TV-sarja kuvattiin Vaasassa? Riittikö 75000 euroa?
- sälli.
-kyllä oli surkee pätkä..kutsuuko nuo itseään ammattilaisiksi? Näyttelijät,käsikirjoittaja,ohjaaja? Präntöön maisemat oli ainoa positiivisyys siinä,muuten se oli
täyttä roskaa..kristus!.. - minä pidin
Mielestäni tosi tyylikkäästi tehty minä pidin siitä. Katson kyllä seuraavatkin osat.
KIITOS TUTUISTA MAISEMISTA....... - kirkontorni
katosi?
- katsonut
kaksi jaksoa, ei oo mistään kotoisin koko sarja.
- Leoboldo
hyvältähän toi filmi tuntuu. Ainakin näin syntyperäisenä -tosin nyt muualla asuvana- on tosi kiva katsella vanhaa präntöötä. Onneksi ei grynderit ole vielä saaneet kaikkia vanhoja taloja revittyä maan tasalle. Olisipa samantapainen filmi tehty jo -70 luvun alussa olisi vielä enemmän nostalgiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46770
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21686Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha507675Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76620Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23560- 57551
- 59550