Hei!
Minulla on monta ystävää mutta vain kaksi on aitoja,
sitä paitsi niillä eiole marsuja. Niin jos vaikka sinä voisit olla se TODELLINEN ystävä. Olet se jos nämä jutut viittaavay sinua:
-Asut Salon seudulla
-Sinulla on marsu (poika/tyttö)
-Olet iältäsi 8-11vuotta vanha
-Olet luotettava
Minä olen luotettava, minulla on marsuja kaksi ne ovat poikia.Minä en asu kaupungissa, asun Salossa Merikulmantiellä. Minulla on sähköposti osoite.
Ja minä olen eläin_marsu_fani.
Toivottavasti tämä kiinnostaa sinua!!
Muuten olisin laittanut tämän ystävä-sivulle, mutta kun en löytänyt semmoista sivua!
P.S Toivottavasti ulko näköni ei vaikuta millään ilmeellä.
P.P.S Olen tyttö ja toivon sinunkin olevan!
[email protected]
T:Sanna Korhonen
Moikka :)
5
225
Vastaukset
- minä ja marsut
minulla ei ole yhtään hyvää ystävää vain kaikki marsuni...mutta asun kaukana....
ei kannata laittaa noin tarkkoja tietoja itsestään ja kotipaikastaan sillä täällä netissä ei aina liiku ystävällistä väkeä!!!!
muuta uskon että tällä palstalla on mukavia ihmisiä...
olisi myös kiva saada ystävä jolla olisi marsu sillä ei kukaan jolla ei ole marsua jaksa kuunnella kun puhun niistä kokoajan....
marsut ovat melkein tärkeintä elämässä ei ihan!
marsut ovat ihanempia kuin koirat tai riippuu siittä minkä eläimem omistaa...sillä oma eläin on se ihanin!!!
kaikille marsun omistajille paljon terkkuja!!!!- minä jolla neljä marsua
se joka löysi ystävän... kirjoitti:
mis kaupungis asut ja sun sähkis?
Lähetä mul uus ystävä:
[email protected]hei
olen liian vanha sinulle ,tyttö 16.v
mutta pikkusiskoni on nyt kymmenen ja varmaan haluaisi kirjoitella kanssasi sillä hän on etsinyt kirje ystävää...
oletko itse välillä 10-11 vuotta?
laitan sähköpostia sinulle ja voin kertoa osoitteeni ja pikkusiskoni osoitteen???
en halua että kaikki täällä tietävät osoitteeni eihän sitä koskaan tiedä!!! - minä ja marsut4
minä jolla neljä marsua kirjoitti:
hei
olen liian vanha sinulle ,tyttö 16.v
mutta pikkusiskoni on nyt kymmenen ja varmaan haluaisi kirjoitella kanssasi sillä hän on etsinyt kirje ystävää...
oletko itse välillä 10-11 vuotta?
laitan sähköpostia sinulle ja voin kertoa osoitteeni ja pikkusiskoni osoitteen???
en halua että kaikki täällä tietävät osoitteeni eihän sitä koskaan tiedä!!!niin anteeksi siis välillä 8-11 vuotta???
- minä ja marsut
käy lukamassa sähköpostisi!!!!
laitoin viestin sinne!!!
kirjoittelemisiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728