Kone aukeaa hitaasti?

Hmmmmmmmmmmm

Mikähän mulla on vikana kun kone aukeaa tosi hitaasti, ainakin 5min menee ennenkuin rupee pelaa kunnolla. Kone on muistaakseni 2700, 256.... Tiedän että 256 muistii on liian vähän, mutta mitä muuta vikaa vois olla???

7

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladannut

ja asentanut paljon ns. apuohjelmia kone käynnistyy aika verkkaiseen. Mulla on aika nopa kone mutta apuohjelmien takia tää ei ole käynnistyessään mikään raketti. Jos kone toimii muuten niin kuin oletat sen toimivan eikä turhia hidastele (muistia voisi olla kyllä 512 tai mielummin 1Gt) niin ei ole huolta eli sun koneellasi ei toden näköisesti ole kutsumattomia vieraita.

• jos todellakin..

on "vain" 256 mb muistia ja paljon käynnistyviä ohjelmia esim. joku raska tietoturva ohjelmisto niin eipä ihmekään että hitaasti käynnistyy.
      Karsi kaikki muu paitsi palomuuri ja virustorjunta käynnistyvien ohjelmien listalta.
      järkevintä ostaa lisämuistikampa, 512mb auttaa kummasti.

• sinulla aukeaa!

jos vain 5 minuuttia! Minulla kestää ainakin yli 15 minuuttia. Jo pelkästään Nortonin aukeaminen kestää vaikka kuinka kauan. Lisäksi Windows Defender pika skannaa kaikki. Ja vielä jokin Windows työkaluindeksointi (vai mikä lie se oli).Vaan kun sen tiedän, laitan koneen auki aamulla jo ennen kahvin juontia, kerkeää aueta kunnolla siihen mennessä kun kerkiän koneelle!

• ---

Asenna Antivir Nortonin tilalle,on kevyempi.Ite poistin Windows Defenderin kun sillä ei tehnyt mitään kun asensin SpywareBlasterin.Ad-Aware ja Spybot lensi kans huitsin nevadaan.

• Hmmmmmmmmmmmmmmm

Mistä tiedän mitä kone latailee avattaessa???

• Nimetön

eli ,kun tulee se loota mihin kirjoittaa niin kirjoita siihen msconfig niin pääset käynnistä valikkoon niin poista sieltä kaikki ylimääräinen jätä vain virustorjunta ja palomuuri kaikki muut voi käynnistää pikakuvakkeista.Mitä hittoa teet esim. kuvankäsittelyohjelmilla ne voit käynnistää pikakuvakkeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen