Pieni kysymys oblivioniin vampirismiin liittyen. Minusta tuli luolalahtauksen seurauksena vamppyyri ja kysyn voiko sitä enää tässä vaiheessa mitenkään parantaa? (olen siis jo nähnyt unia sun muuta.)
Tämä kammotava tunnetila: "Olen vamppyyri!"
8
2345
Vastaukset
- täällä vampirismiin
Voi parantaa, mutta vähän hankala ja aikaavievä tehtävä, katso ohjeet täältä kohdasta Vampirism cure:
http://faqs.ign.com/articles/699/699097p1.html#Vampire7
tehtävässä on myös bugi, jonka seurauksena bloodgrass-kasvit pitää hakea oblivionista, ei riitä että ostaa ne kaupasta (kun siis ne pitää viedä sille noidalle). tähän löytyy netistä bugifixi. Tai jos sulla on ne uudet päivitykset (tai Knights of the Nine lisäosa), niin bloodgrassiä löytyy myös sieltä Frostcrag spiren puutarhasta.- duupe
...Eiköhän se onnistu kun kokeilen. kiitos sinulle neuvoista! Ja yleensä hommaankin bloodgrassit oblivionista. Kun niitä yritän mahdollisimman usein sulkea.
- joku
Jos pelaa ps3 niin se on pakko vaihtaa koneen kieli saksaksi että pääsee eroon vamppyyrinä olosta.
- fuucckk
noni vittu että olet pelle ämmä syö paskaa
- vamppyyri
moi oon ihan oikee vamppyyri ja mulla on myös tora-hampaat! kaikki jotka ei usko muhun niin teen siitäkin vamppyyrin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- LOL
LOL!!
- joku
Skyrimissa khajit näyttää lähes sapellihammas kissalta ku on vampyyri ja se lisko ...
- qwertyh
Tai suoritat tuon cure vampirism questin näppärästi konsolilla (jos siis pelaat pc:llä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71874Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45773Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753