Ukilaiset menkää itteene! Tätä palstaa kun lukee niin ei voi kuin huokaista helpotuksesta että en ole enää paikkakuntalainen. Ihme ruikutusta koko palsta täys. Olkaa onnellisia että on vielä palveluita, kohta koko kylä kuolee. Mistä ihmeen kellarin ikkunasta teidän maailman kuvanne koostuu. Itse olen asunu monella eri paikkakunnalla ja voin sanoa että jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Teillä on todella kaunis kaupunki, mitä ette ilmeisesti itse nää. Onneks ihmisten kateus ja pahansuopaisuus ei näy puutalon ulkokuoren läpi!
Itse käyn muutaman kerran vuodessa Ukissa ja uskokaa tai älkää, käyn myös ostoksilla. Moni tuote on halvempi kuin meidän isoissa automarketeissa. Myös pienissä liikkeissä asiointi on helpompaa ja palvelu on ystävällistä.
Toivottavasti autotehdas säilyy ja ihmiset saavat pitää työnsä. Kaupunki on säilyttämisen arvoinen vaikka ihmiset eivät sitä ehkä ymmärrä. Arvostakaa sitä mitä teillä on, älkää sitä mitä ei ole! Myllyä ette tule saamaan! ;)
Ihmetellä täytyy
2
533
Vastaukset
- se niin
ole että kymmenestä kritiikistä 3 on positiivista ja 7negatiivista (tai jotain sellaista...=)
Niin se vaan on kun joku harmittaa niin silloin ei ajattele niitä hyviä puolia...
Ja eihän täällä ole pakko näitä juttuja käydä lukemassa, otsikostakin yleensä jo huomaa miten juttu on kirjoitettu (siis neg tai pos)... Ja kuten olet huomannut niin kaikki on aikalailla negatiivista. Kyllä se näin on.....
äitini tässä taannoin "kitisi" kaikesta,ja sanoin hänelle,että ammun sut Intiaan ja haen pois parin kuukauden kuluttua,,,,,eiköhän kitinät ole muuttuneet kiitoksiksi...heh
Ihmisten tarttis silotella tuo "krympätty" ottanahka ja mieli....kyllä meillä on kaikki niin paljon paremmpin kuin monilla muilla paikkakunnilla, maista puhumattakaan....
Toivotan parasta vuotta tähän mennessä
Halit Kummitädiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483