uimarantoja Istanbulissa

-karvapää-

kertokaapa mulle olisiko istanbulissa uimarantoja. missä ja millaisia? voisi yhdistää rantalomaa ja kaupunkilomaa...

4

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zeynep1

Tere, ei ole rantoja istanbulissa vaan pari jokseenkin myrskyista ja saastunutta paikkaa Istanbulin ulkopuolella. Kokeile surffata solar beach ja club dalya googlesta, molemmat on mustanmeren rannalla n. 1h matkan paassa istanbulista kilyokseen. kesaisin aivan tupaten taynna. paasymaksu siina 30YTL.... merenkaynti on aika villia (joka kesa hukkuu joku aikuinen mies niissa pyorteissa).... Parempi vaihtoehto on suunnata istanbulista 3.5h laivalla marmaramerelle jossa on marmaran ja avsan saaret. hotellit on halpoja ja rannat tosi OK. www.ido.com.tr osoitteesta loydat katamaraanilaivojen lippujen hinnat ja aikataulut. uimakausi alkaa siina kesakuun kolmannella viikolla, sita ennen on useimmiten aika viileata.
      paras vaihtoehto on uimisen kannalta uima-altaat: keskustan marmarahotellin allas on OK (paitsi etta iltaisin lokit ui samassa altaassa!) ja toinen kiva on park orman 4. leventin metropysakin suunnalla (metrolla vikalle pysakille ja sielta dolmukseen joka menee istiniyeen). paasymaksu park ormaniin on n. 40YTL viikolla, viikonloppuisin 60YTL. ei ole halpaa huvia mutta rusketuksen siina saa ainakin.

• -karvapää-

näin minä vähän arvelinkin että saa nähdä hiukan vaivaa...kiitos tiedoista.

• daima

kyllähän se kaupunki on ainakin caddebostaniin (muistaakseni caddebostan, en kyl ihan satavarma ole) laittanut vähän rantaa missä voi periaatteessä käydä uimassa, ja paikalliset (ainakin ne, joilla ei ole varaa ja aikaa käydä kauempana/uima-altailla) välillä uivat siellä... vaikka tosiaan vesi on kyllä niin likasta etten kyllä itse ainkaan menisi uimaan..

Sileen voi kanssa mennä, mustan meren rannalle, sinnekään ei ole pitkä matka :)

• tuuliiluut

On siellä rantaa, mutta enpä arvaa suositella uimista. Rannalla kulkeminen on toinen juttu, mukava ulkoilupaikka vaikkapa sauvakävelyyn:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10619
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2125
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1091
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe