Mulla on aito levy (dvd) kyllä, mutta ongelmana on se, että kun tuo Sims on asennettuna useammalle koneelle, joten kaikissa ei luonnollisesti yhtä aikaa voi käyttää aitoa levyä enkä sitä haluaisi muille antaakaan, koska itse olen sen ostanut. Nyt muilla paitsi omalla koneella on se crack, jossa rakentaminen ja tallennus ei toimi. Peli siis kyllä toimii ilman levyä, mutta ikävien sivuoireiden kanssa.
Olen ladannut netistä myös sen crackin, jonka joka paikassa sanotaan toimivan ja sen koko muistaakseni on 12,7 MB. Kuitenkin, kun laitan sen kansioon TSBin ja yritän alkaa pelata, kone valittaa että oikeaa peli-DVD:tä ei löydy ja vaatii sitä. Eikä peli toimi crackin kanssa, vaikka laittaisin koneeseen ihan alkuperäisen levyn. Mikä ihme tuollainen crack muka on? Kertokaa nyt joku, miten sen saa toimimaan tai kertokaa mistä saan kunnon crackin, jotta pääsee siskotkin rakentelemaan.
Kiitän.
Mikään crack ei toimi? (sims 2)
5
458
Vastaukset
- B@n@n@
Gamecopyworld.com sinne mene.
- simssittäjä
Olen koittanut jo tiedostoa "GameCopyWorld - The Sims - No-CD No-DVD Trainers & Game Fixes", mutta ei se toimi, vaatii vaan peli-dvd:tä.
- B@n@n@
simssittäjä kirjoitti:
Olen koittanut jo tiedostoa "GameCopyWorld - The Sims - No-CD No-DVD Trainers & Game Fixes", mutta ei se toimi, vaatii vaan peli-dvd:tä.
Itellä ainakin toimi ihan hyvin.
- simssittäjä
B@n@n@ kirjoitti:
Itellä ainakin toimi ihan hyvin.
No onhan se siis ihan niin, että ne sims2.exe ja tuon zipin mukana tuleva joku toinen tiedosto pannaan TSBin kansioon?
- suuhu pissa
en ny varma ole, mutta mulla on kauhia kusihätä ja tykkään pissaleikeistä. Joten menen pissalle kylpyhuoneeseen ja pissaan suuhuni !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648