Kun poistan HAEN turhat tiedostot, kone löytää kaikenlaista, mukaanlukien tollanen: Symantec\commonclient\settings.bak... Voiko ton muka poistaa? vai antaako EC väärän tiedoston?
Easy Cleaner
8
571
Vastaukset
- voi poistaa, mutta
muiden filujen kanssa kannattaa olla varovainen.
- poistanut kaikki
löydöt. Mutta puhun vaan omasta puolestani.
Kattele se palauta valikko etukäteen selväksi.
Varminta on tietysti yks kerrallaan poistaa. - kaikki,
turhat tiedostot. siis näin:
1.Turhat
2.Valitsen merkit joka ruutuun, alkaen normaalit jne.
3.Etsi
4.Poista kaikki
Tämän jälkeen jää aina kaksi samaa tiedostoa, joita ei voi poistaa.Ne ovat asennetut koneelle ja keräävät sivuja surffailuista ja määrätyllä ohjelmalla niitä voi jäljestäpäin kuka tahansa joka homman osaa niin katsella.- kaikki,
vahinkoja ei ole poistoissa koskaan tullut näin radikaalilla toimenpiteelläkään.
- tiedostoo
jää tänne, ehkä vikasietotilassa vaan neljä.
Olen kanssa ihmetellyt, että mitä helvettiä.
Ilmeisesti windows ei anna poistaa, oon veikannut jotain windowsin keräily tai vakoilutiedostoja, tosin tätä en varmaksi tiedä. - liikoja
tiedostoo kirjoitti:
jää tänne, ehkä vikasietotilassa vaan neljä.
Olen kanssa ihmetellyt, että mitä helvettiä.
Ilmeisesti windows ei anna poistaa, oon veikannut jotain windowsin keräily tai vakoilutiedostoja, tosin tätä en varmaksi tiedä.Ne kaksi jotka aina jäävät ovat- History ja Content.IE 5. Kaikki muut ovat ylimääräisiä olijoiksi koneelle tulleita, ja ne näyttää lähtevän kun poistaa kaikki.Ainakin minulla.
- Nimetön
aina kaikki,eikä kone oo yhtään vittuillut.
- tuo kyllä kuulostaa
"oon poistanut
aina kaikki,eikä kone oo yhtään vittuillut."
Kuulostaa tutulta.
Isoisä kertoi sotavuosiltaan että komppanian
kapteeni sanoi kerran jotain samantapaista:
"Kyllä minä miinat tunnen, tuo on selvästi
potkupallo..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884