epäselvää...

tapaus ö

eli luokallani on ihana jätkä ja olen ihastunut häneen. emme juttele ollenkaan. hän vilkuilee koko ajan tunneilla minua ja katsoo minua suoraan silmiin. poika ei ole koskaan ennen seurustellut. se on ihana tunne kun hän katsoo ja minä katson takaisin.eli haluisin tietää onko poika ihastunut minuun

4

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffsagsd

voi olla hyvinki mahdollista :) sun pitää tarkkailla sitä ja vilkuilla usein nii että hän huomaa nii sit luulisin että saat pikkuhiljaa tietoosi onko vai ei :D

• JJK90

..........sitten hän vain näkee sinussa jotain muuta,mutta luulisin että on :)

• Mutta mee kaikin mokomin kysymää ku ei sitä muuten voi tietää...

• keraaminen munkki

Jos hänen silmiin katsomisesta on ihana tunne, kuvittele; olisiko ihanaa kävellä hänen kanssaan käsi kädessä kaupungilla, katsella leffaa kotona sylikkäin tai jutella rennosti ihan kaikesta? Olisitko valmis siihen just hänen kanssaan? :)

Näitä juttuja kannattaa pohtia jo etukäteen. Voihan poika toki olla hieman kiinnostunut susta. Sun kannattaa vaan rohkeesti mennä jutteleen sille pojalle ja tutustua paremmin, tai jos tunnette jo, pyydät vain leffaan tai kahville (: Jos poika itse ei älyä pyytää.. Tutustua kannattaa ehdottomasti, ennenkuin menee toiselle möläyttämään sen alaks oleen -kysymyksen :) Mutta näillä eväillä luulisin sun pääsevän pitkälle. Avoimin mielin ja rohkeutta peliin! Ja ajatteleppa myös näin: se poika on varmasti siinä mielessä ihan tavallinen ihminen, että hän ei pidä sua mitenkään epänormaalina tai omituisena jos meet juttelemaan hänelle! :D Tällä pojalla saattaa ihan yhtä hyvin olla samanlaisia tunteita ja luuloja, että "hänelle ei ehkä voi mennä juttelemaan" mutta toisimpa se tuppaa olemaan. Tsemppiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe