Auttakaa! Jos ostaa nintengod paketin missä tulee peli että konsoli. Saako siihen laitteeseen muitakin pelejä? Oon miettiny sitä pari kertaa. vastatkaa pliis ;
Nintendog. AUTTAKAA ;((
7
473
Vastaukset
- mä vaan
Saa otat vaan sen Nintendogs pelin sieltä konsolista pois ja laitat uuden pelin jolla haluat pelata. Simppelii :)
- jessukukka..,.,
onko spyro nintendo DS:älle?
- Lukihäirikkö
Eikös tullut ohjekirjaa mukana, kun tommosia kyselet? Eikö siellä aika selvästi sanota noista asioista ettei tarvi "miettiä paria kertaa".
Voisit muuten miettiä ylipäätään kirjoitusta enemmän kuin pariin kertaan koska parilla kerralla meni molemmat kirjoitusasut väärin ja vielä kummallakin kerralla erilailla.
NintendGOD :D on suomeksi NintenJumala ja Nintendoq kuulostaa sanalta [nintendokhjy] nintendokumentti.. oisko se kuitenkin NintenDOGS niinkuin tyyliin "koirat" jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Anyway..ei toimi muut pelit vaan joudut aina ostamaan 150€ maksavan konsolin kun ostat pelin. Jokanen peli toimii omassa konsolissaan eli hememtin kallista pelaamista. Tai sitten ei. Lue ohjeet.eiköhän tässä nyt kuitenkin tarkoitettu sitä että saako sen nintendogsin tilalle jonkun muun pelin? eihän kukaan ny niin ääliö ole että maksaa 150€ konsolista ja pelistä ja pelailee vaan sitä yhtä peliä. ja kun paketti kerran on nintendogs pelillä varustettu niin ei siihen muita pelejä saa kyseisen pelin tilalle... ellei sitten kaupat tee poikkeuksia :D että mitä jos vaikka kysyisit vaikka niiltä jälleenmyyjiltä
- jaa
Yksinkertaisesti repesin ja tipuin tuolilta tätä viestiä lukiessa.On se ite konsoli ihan samanlainen kuin yksittäisenä,jos mahdollista värieroa ei oteta huomioon.
- Nimetön
en mä kyllä sitä tarkottanu XXDDDD
- nessu
Kyllä siihen saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533