Onko esim. Donsbah Oxyplus tuotteesta apua??
Mitä muita tämäntyyppisiä on olemassa?
Eli millä saisi elimistöön lisää happea??
Hapenotto kykyni heikko (veren punasolut keuhkoahtauma).
Happea??
2
703
Vastaukset
- Miika S
Nuo happitipat eivät itsessään lisää veen happipitoisuutta juuri lainkaan. Niiden sisältämä happimäärä on minimaalinen siihen määrään nähden jota jatkuvasti hengität ilmasta.
En tunne tarkkaan mainitsemasi tuotteen tehoainetta, mutta uskon sen olevan vetyperoskdi tai jokin muu vastaava happa sisältävä aine, joka hajoaa elimistössä hapeksi eri entsyymien (SOD, katalaasi) vaikutuksesta. Ne synnyttävät kehoon hetkeksi vapaita happiradikaaleja, jotka periaatteessa ovat haitallisia, mutta toisaalta määrä on luonnolliseenkin tuotantoon nähden niin pieni, ja altistus lyhytaikainen, että elimistö neutraloi haittavaikutukset nopeasti.
Hetkellinen rasitus saa kuitenkin aikaan vasteen, joka aiheuttaa mm. tehostuneem entsymaattisten antioksidanttien tuotannon, ja paradoksaalisesti tuo vapaita happiradikaleja tuottava aine toimiikin tehokkaana antioksidanttina. Pitkäaikaisessa kuurissa 2,3-DPG:n määrät lisääntyvät myös. Tämä entsyymi tehostaa hapen vapautumista hemoglobiinilta kudoksille ja toisaalta myös hapen sitoutumista kehkoissa hemoglobiiniin.
Se happimäärä, mitä nuo tipat sisältävät on niin minimaalinen, ettei sillä voi olla merkitystä elimistön kokonaishapensaannin kannalta. Kuitenkin nuo happitipat voivat em. mekanismilla tehostaa hengitetyn hapen hyväksikäyttöä, ja sillä voi olla hyvinkin suuri vaikutus.
Suosittelisin kuitenkin hankkimaan veden otsonaattorin. Sillä saat valmistettua otsonoitua "superhapetettua" juomavettä. Varmasti vastaa tehoiltaan noita tippoja, mutta tulee pidemmän päälle paljon halvemmaksi.
Tämä vastaus perustuu yleiseen tutkimustietoon, mitä on ilmestynut otsoni- ja vetyperoksiditerapioista. En kuitenkaan voi väittää, että nuo happitipat toimisivat takuuvarmasti. Se vaatisi tutkimuksia, joita ei ole. Kokemusperäinen tieto ainakin otsonoidusta juomavedestä on kuitenkin sen verran rohkaisevaa, että uskon em. mekanismien toimivan myös juomaveden yhteydessä saadun otsoniterapian tapauksessakin.
Terv. Miika
http://www.otsoniterapia.net/ - Happea päivittäin
Ja se auttaa!!!!
Minulla on astma, ja olen käyttänyt happitippoja, teisi olla Dosenbach vai mikä. Otin päivittäin pari tippaa veden kanssa.
Mutta luin hapesta kertovan kirjan, ja tilasin suomen happituotteelta vetyperoksidia.
Käytin 8 kk:n ajan vetyperoksidia. Aloitin pienestä annostuksesta, ja lisäsin sitä pikkuhiljaa.
Sitten käytin sitä viimein niin, että 5ml 6% vetyperoksidia sekoitettuna 3dl:n vettä, 3 kertaa päivässä. Nyt oireitteni hävittyä käytän enää kahdesti päivässä, aamulla ja illalla.
Tärkeää on että viimeisestä ruokailusta on kulunut vähintään 3 tuntia, ja vetyperoksidiveden juomisen jälkeen en ole syönyt tuntiin, koska muuten oksentaisin ruuan.
Eli olen odottanut ainakin sen aikaa että pitää käydä pissillä, siitä tietää, että vesi on kulkenut elimistön läpi.
Vetyperoksidiveden pahaa makua olen peittänyt samariinilla. Luulen, että olen tottunut vähän siihen makuun.
Se otsonaattorikin on ihan hyvä juttu, Otsonoitua vettä voi juoda milloin tahansa,ruokailun aikana, tai jälkeen.
Etsi tietoa, kyllä sitä löytyy!! Ihanaa, että on ihmisiä, jotka ajattelee omilla aivoillaan!!
Hapenpuute=astma eli Happea=Ei astmaa!!!
HYVÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080