eli siis, vauva on kipeä ja nyt pitäisi suppoja sitten laittaa.. paketin ohjeen mukaan kiloja on lapsellamme jo niin huimasti, ettei yksi suppo riitä millään, pitäisi siis laittaa kaksi.. mutta mitenkä on, työnnänkö ne vaan peräkkäin sinne vai ensin yhden ja sitten vasta hetken jälkeen toisen? kuinka äkkiä sen toisen voi laittaa jos ei heti? mietin vaan sitä sulamista..
supoista!
4
360
Vastaukset
- milligramman
suppoja sulla on? Kannattasko ostaa vahvempia?
kokeile yhdellä supolla ja jos auttaa niin ei tartte enempää, mut jos ei auta niin laita vaik tunnin päästä uus.- ap.
eli noi supot on 50mg.. nyt kävi niin että kun olin yhden supon laittanu niin vauvapa kakkasi sitten.. suppo kerkes vaikuttaa ehkä 10min.. kakassa näky ihan selvästi lääkkeen jäämiä ja mukelo edelleen levoton, pitäisi saada jo nukkumaankin.. pyörii tuolla sängyssään.. kuinkahan nopiaan ne supot vaikuttaa? tietääkö kukaan? ehtiköhän se yhtään imeytyä siinä 10 minsassa?
kitti avusta sille joka viittii vastata:) - 4:n äiti
ap. kirjoitti:
eli noi supot on 50mg.. nyt kävi niin että kun olin yhden supon laittanu niin vauvapa kakkasi sitten.. suppo kerkes vaikuttaa ehkä 10min.. kakassa näky ihan selvästi lääkkeen jäämiä ja mukelo edelleen levoton, pitäisi saada jo nukkumaankin.. pyörii tuolla sängyssään.. kuinkahan nopiaan ne supot vaikuttaa? tietääkö kukaan? ehtiköhän se yhtään imeytyä siinä 10 minsassa?
kitti avusta sille joka viittii vastata:)Ainakin suun kautta annettava Panadol mikstuura alkaa vaikuttaa n. puolen tunnin kuluttua.
- Marianni
Mä oon laittanut ne kyllä aika peräkkäin. Ootan ehkä 3-5 min, ja sitten toinen. Nehän meinaa sulaa jo käsiin, niin eiköhän ne siellä suolessakin sula aika nopsaan, niin että toiselle on tilaa. Ei ainakaan vauva ole valittanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094