moikkelis vaan kakille äipille=)
meidän pallero on pian 3kk..
huomasin pari päivää sitte että sen pää on koko ajan vähä kallellaa toiselle puolelle..
säikähdin kunnolla..sit se tuntuu jotenki nii jäykältä... ja ku kallistaa tyttöä toiselle puolelle nii se pää vaan pysyy sillä puolella minne se on sitä koko ajan kallistanu...
onko toi vaan väliaikaista,ku ne ei kunnolla vielä osaa kannatella päätään.. meillä on vasta reilun viikon päästä neovolaa aika.. ja oon aika huolissani... odotanko sinne asti vai otanko asian jo puheeksi ennemmi????
medän vaavi
2
219
Vastaukset
- sanni03
oli sama juttu esikoisen kanssa. Passittivat jopa fysioterapeutille kun epäilivät ties mitä siis neuvolassa. Kävin tytön kanssa siellä jopa kolmisen kertaa, tosin silloinen fysioterapeutti jolla kävin sanoi sen olevan ihan normaalia eli jotkut vauvat pitävät ns päätään vaan yksinkertaisesti ihan omasta halustaa/mieltymyksestää toiselle puolelle kallellaan. Käynnit suoritettiin ns loppuun ihan omasta halustani koska ainakin Turussa tuo oli kuitenkin ilmaista. Eli meillä ainakin tuo oli ihan normaalia ja tyttö nyt 3,5v ja kaikki ok : )
- hannaaaaaaaa
kiitos vastauksesta.. helpotti mieltä suunnattomasti..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761