kertakaikkiaan lapsellista porukkaa... tulevat raskaan työpäivänsä jälkeen tänne purkamaan pahaa oloa.
Viestiin voi vastata joko rakentavan tyynesti tai olla täysin vastaamatta.
Mikähän motiivi ihmisillä on tulla tänne keskustelupalstoille jos kerta ei aio muuta kuin halveksia keskustelun aloittajia...?
Kasvakaapa ihmiset hyvät! On se niin helppoo anonyyminä. Eihän keskustelupalstat pysyisi pystyssä ellei ihmiset kyselisi ja aloittaisi kesusteluita.
Vastaa joko asiallisesti ja rakentavasti tai sitten mene pois keskustelupalstoilta!
On täällä
5
803
Vastaukset
- parasta antia
on se että jokainen saa vastata juuri niin kuin asian ottaa ja miltä tuntuu. Jos ei kestä tätä vaihtoehtoa on syytä pidättäytyä lukemasta keskustelupalstoja.
Mikään niksi-pirkka tämä ei ole eikä sellainen kuulu olla, vaan täällä vaihdellaan tuntoja, tunteita ja joskus ne saattaa olla epämiellyttäviä. Mutta sellaista se on, keskustelupalstallakin.
Kasvaa voi ja saa, mutta mikään asia- ja rakennuspakko ei sitä kyllä nopeuta.
Jos tykkää tiukoista rajoista, ei kannata olettaa että kaikki muutkin.- mietipäs
nyt kommentteja kuin esim. "hah, mitä kaikenlaisia idiootteja täälläkin liikkuu.. mä en jaksa tuohon edes vaivautua vastaamaan..."
Minkä takia tuo kommentti piti edes lähettää? Ihmiset on kyllä ihmeellistä sakkia... anonyyminä voi käyttäytyä ku mikäkin kakara.
Itse en ole edes mitään keskustelua täällä aloittanut, rasittavaa vaan lukea muiden kommentteja kun ne on tuon tasoisia, asiasisällöltään mitättömiä! - ole ihan
mietipäs kirjoitti:
nyt kommentteja kuin esim. "hah, mitä kaikenlaisia idiootteja täälläkin liikkuu.. mä en jaksa tuohon edes vaivautua vastaamaan..."
Minkä takia tuo kommentti piti edes lähettää? Ihmiset on kyllä ihmeellistä sakkia... anonyyminä voi käyttäytyä ku mikäkin kakara.
Itse en ole edes mitään keskustelua täällä aloittanut, rasittavaa vaan lukea muiden kommentteja kun ne on tuon tasoisia, asiasisällöltään mitättömiä!luonnollista että keskustelupalsta on yhtä monimuotoinen kuin mekin ollaan.
Miksi tässä nyt pitäisi alkaa sanomaan miten se asia pitää esille tuoda kun se ei ole mennyt perille heidän elämässään tähänkään mennessä. Tuskin mikään palsta fiksuunuttaa ketään.
Nämä palstat täytyy vaan ottaa vähän rennommin.
Kaipa täällä kiukutaan ja tykätään ihan niin kuin muuallakin. Se on sitä elämää, tässä muodossa.
Monikin asia ei mahdu omaan kalloon mutta että kaikki asiat menisi niin kuin itse sen järkeilee, olisi maaimassa oltava hyvin paljon vähemmän ihmisiä itsensä lisäksi.
Ihmiset on ihmeellistä sakkia, siksi minä ainakin pidän ihmisitä. - että on
ole ihan kirjoitti:
luonnollista että keskustelupalsta on yhtä monimuotoinen kuin mekin ollaan.
Miksi tässä nyt pitäisi alkaa sanomaan miten se asia pitää esille tuoda kun se ei ole mennyt perille heidän elämässään tähänkään mennessä. Tuskin mikään palsta fiksuunuttaa ketään.
Nämä palstat täytyy vaan ottaa vähän rennommin.
Kaipa täällä kiukutaan ja tykätään ihan niin kuin muuallakin. Se on sitä elämää, tässä muodossa.
Monikin asia ei mahdu omaan kalloon mutta että kaikki asiat menisi niin kuin itse sen järkeilee, olisi maaimassa oltava hyvin paljon vähemmän ihmisiä itsensä lisäksi.
Ihmiset on ihmeellistä sakkia, siksi minä ainakin pidän ihmisitä.tällaisia elämänkattavia vastauksia... "sellaista elämä on" , "meitä on moneksi"
Kiukuttelua löytyy varmasti ihan oikeassakin elämässä, luuletko että väitän vastaan? Mutta oikeassa elämässä kun ollaan kasvotusten, ei välttämättä tulisi heti mieleen vastata toisen kysymykseen "hah, en mä jaksa edes vaivautua vastaamaan sulle"
Ihmiset heittäytyvät lapsellisiksi ja ajatelemattomiksi heti kun ei olla kasvotusten. Kritiikkiä ja mielipiteitä pitää olla, mutta voisikohan niissäkin olla ripaus järkiperäisyyttä?
Ei nähtävästi.. - järkiperäisesti
että on kirjoitti:
tällaisia elämänkattavia vastauksia... "sellaista elämä on" , "meitä on moneksi"
Kiukuttelua löytyy varmasti ihan oikeassakin elämässä, luuletko että väitän vastaan? Mutta oikeassa elämässä kun ollaan kasvotusten, ei välttämättä tulisi heti mieleen vastata toisen kysymykseen "hah, en mä jaksa edes vaivautua vastaamaan sulle"
Ihmiset heittäytyvät lapsellisiksi ja ajatelemattomiksi heti kun ei olla kasvotusten. Kritiikkiä ja mielipiteitä pitää olla, mutta voisikohan niissäkin olla ripaus järkiperäisyyttä?
Ei nähtävästi..keskusteluapalstaa. Elämänkattavia vastauksia, vittuilua, jees-vastauksia, jne jne. Mitä siitä pitää vouhkata?
Jokainen joka tänne kirjoittaa tekee se omalla persoonallaan. Sun persoonaan ei sovi joku ja toisen sopii. Voidaanhan me jauhaa tästä vaikka kuinka kauan, mutta jos ei tajua sitä ideaa mikä palstoilla on, ei kannatakkaan tulla repimään hermojaan tänne.
Yleismaailmallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754