Nörtit auttakaa!!

Desperate

Mulla on kuvia picasa2 nimisellä ohjelmalla. Miten ihmeessä saan poistettua yksittäisiä kuvia sieltä? Se kun tarjoaa vaihtoehtona vaan koko tiedoston tai kansion poistoa. Täytyy kai jotenkin pystyä? Siellä on kaikkea joutavaa lapset kuvannu telkkarista muumeja yms mitä en halua levylle tallentaa. Kiva jos joku osaa neuvoa, ite en tajua.

18

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että....

1 kuva = 1 tiedosto
      Kaikki kuvat kansiossa = koko kansio

• enpä

tiennyt tuota, kiitti vaan. Olen tollo.

• kuokka
        enpä kirjoitti:

tiennyt tuota, kiitti vaan. Olen tollo.

Jos tuo oli riittävä neuvo, niin oleppa hyvä, ja et sitten kaiketi lisäinformaatiota kaipaa?

• tuo riitti.
        kuokka kirjoitti:

Jos tuo oli riittävä neuvo, niin oleppa hyvä, ja et sitten kaiketi lisäinformaatiota kaipaa?

Nyt sain poistettua huonot ja joutavat. Lapset kun kuvaavat mielellään esim, pelikortteja ja tv-ruutua yms kivaa..

Mutta toinen kysymys olisi, en tiedä voiko tehdä tälle mitään.
        Eilen kun avasin konen niin oli kaikki suosikkisivuni kadonneet kirjanmerkeistä. Se oli siis tyhjä. Eikä sinne voi enää laittaakaan sivuja enää.

Olen uudelleenkäynnistellyt mutta ei auta. Tämä ongelma on siis vain mun sivuilla, lasten omilla on kaikki kunnossa.
        Voiko tämä johtua semmosesta että taas on alkanut tulemaan mystisiä sähköposteja ulkomailta? Ed. kerran kun niitä tuli niin kone sekosi ja poistatin koko sp-osoitteen. Avasin kaks ekaa mutten liitteitä, ja nyt pistän suoraan pois kun niitä tulee.
        Mistä ihmeestä joku ulkomailla saa mun osoitteet aina??

(käytän mozillaa ja mulla on windows xp, jos sillä on jotain merkitystä)

• Virustorjunta...
        tuo riitti. kirjoitti:

Nyt sain poistettua huonot ja joutavat. Lapset kun kuvaavat mielellään esim, pelikortteja ja tv-ruutua yms kivaa..

Mutta toinen kysymys olisi, en tiedä voiko tehdä tälle mitään.
        Eilen kun avasin konen niin oli kaikki suosikkisivuni kadonneet kirjanmerkeistä. Se oli siis tyhjä. Eikä sinne voi enää laittaakaan sivuja enää.

Olen uudelleenkäynnistellyt mutta ei auta. Tämä ongelma on siis vain mun sivuilla, lasten omilla on kaikki kunnossa.
        Voiko tämä johtua semmosesta että taas on alkanut tulemaan mystisiä sähköposteja ulkomailta? Ed. kerran kun niitä tuli niin kone sekosi ja poistatin koko sp-osoitteen. Avasin kaks ekaa mutten liitteitä, ja nyt pistän suoraan pois kun niitä tulee.
        Mistä ihmeestä joku ulkomailla saa mun osoitteet aina??

(käytän mozillaa ja mulla on windows xp, jos sillä on jotain merkitystä)

Kunnossa?

• se on
        Virustorjunta... kirjoitti:

Kunnossa?

kunnossa. Se automaattisesti päivittyy vähän väliä.

Toinen asia joka kummastuttaa on se, että siinä sivulla missä klikataan käyttäjän nimeä niin mun kohdalla välillä lukee että on käytössä 1 ohjelma enemmän kuin mitä todellisuudessa on.. Tämä on alkanut myöskin eilen. Tai en ainakaan ole aiemmin kiinnittänyt huomiota.

• äsken
        se on kirjoitti:

kunnossa. Se automaattisesti päivittyy vähän väliä.

Toinen asia joka kummastuttaa on se, että siinä sivulla missä klikataan käyttäjän nimeä niin mun kohdalla välillä lukee että on käytössä 1 ohjelma enemmän kuin mitä todellisuudessa on.. Tämä on alkanut myöskin eilen. Tai en ainakaan ole aiemmin kiinnittänyt huomiota.

ja suljin kaikki ohjelmat ja kappas, siellä aloitussivulla mun nimen kohdalla luki että 1 ohjelma käytössä. Ennen siinä on lukenut kirjautunut kun ei ole ollut mitään auki. Onko mulla siis joku virus tai joku koneella? Käytin illalla ad awarea ja jotain se löysi jonka poistin. Mutta ei toimi niinkuin pitäisi kuitenkaan.
        On vaan niin kallista viedä viruspoistoon liikkeeseen että se ei ole vaihtoehto.

• äsken
        äsken kirjoitti:

ja suljin kaikki ohjelmat ja kappas, siellä aloitussivulla mun nimen kohdalla luki että 1 ohjelma käytössä. Ennen siinä on lukenut kirjautunut kun ei ole ollut mitään auki. Onko mulla siis joku virus tai joku koneella? Käytin illalla ad awarea ja jotain se löysi jonka poistin. Mutta ei toimi niinkuin pitäisi kuitenkaan.
        On vaan niin kallista viedä viruspoistoon liikkeeseen että se ei ole vaihtoehto.

semmosta toimintoa kuin järjestelmän palauttaminen mut ei onnistunu sekään tuomaan niitä takaisin.. Yhyy

• epäilen
        äsken kirjoitti:

jos se on virus suosittelen menemistä c asemalla windows kansioon ja poistamaan system32 kansion ja boottaamaan tietokoneen

• googlella
        epäilen kirjoitti:

jos se on virus suosittelen menemistä c asemalla windows kansioon ja poistamaan system32 kansion ja boottaamaan tietokoneen

etsinyt hakusanoilla kirjanmerkit katosivat ja joissakin ne häipyi kun virta katkesi yllättäen. Katkaisin kyllä koneesta virran napista yhtenä iltana kun ei poika ois lopettanu pelaamista. Niin ei ilmeisesti saisi tehdä...

Eilen aloin kokeilemaan sellaista että klikkasin kirjanmerkit ja sieltä muokkaa. Sieltä tiedosto ja tuo. Mutta tulikin piiitkä lista kaikkea, joten en tiedä mitä sieltä pitäisi tuoda. Tämän neuvon löysin Afterdawnin sivulta. Tiedätkö sinä mitä sieltä pitäisi tuoda?

• sulje konetta tuolla tavalla
        googlella kirjoitti:

etsinyt hakusanoilla kirjanmerkit katosivat ja joissakin ne häipyi kun virta katkesi yllättäen. Katkaisin kyllä koneesta virran napista yhtenä iltana kun ei poika ois lopettanu pelaamista. Niin ei ilmeisesti saisi tehdä...

Eilen aloin kokeilemaan sellaista että klikkasin kirjanmerkit ja sieltä muokkaa. Sieltä tiedosto ja tuo. Mutta tulikin piiitkä lista kaikkea, joten en tiedä mitä sieltä pitäisi tuoda. Tämän neuvon löysin Afterdawnin sivulta. Tiedätkö sinä mitä sieltä pitäisi tuoda?

Konetta ei missään nimessä saa lyödä kiinni virtanapista, vaan asianmukaisesta käynnistä ja sulje valikosta. Menetät kaikki tallentamattomat tiedot tuolla tavalla. En yhtään ihmettele että kirjanmerkitkin ovat voineet hävitä.

Kertomasi perusteella koneessasi on mitä luultavimmin virus. ÄLÄ AVAA tuntemattomia sähköposteja, varsinkaan sellaisia mitkä sisältävät liitetiedostoja. Ulkomailta tulleet postit sisältävät MITÄ TODENNÄKÖISIMMIN VIRUKSIA TAI VAKOILUOHJELMIA!

• enää
        sulje konetta tuolla tavalla kirjoitti:

Konetta ei missään nimessä saa lyödä kiinni virtanapista, vaan asianmukaisesta käynnistä ja sulje valikosta. Menetät kaikki tallentamattomat tiedot tuolla tavalla. En yhtään ihmettele että kirjanmerkitkin ovat voineet hävitä.

Kertomasi perusteella koneessasi on mitä luultavimmin virus. ÄLÄ AVAA tuntemattomia sähköposteja, varsinkaan sellaisia mitkä sisältävät liitetiedostoja. Ulkomailta tulleet postit sisältävät MITÄ TODENNÄKÖISIMMIN VIRUKSIA TAI VAKOILUOHJELMIA!

tuolla lailla.
        Riittääkö siis että lukee tollaset epäilyttävät meilit vaikkei avaisi liitteitä ollenkaan?

Nyt sain asennenttua joltain mozillan sivuilta uuden kirjanmerkkisysteemin joten saan niitä taas talteen. Se edellinen oli kuitenkin parempi , selkeempi ja suomenkielinen. Mutta en osannut palauttaakaan sitä..

• hyvistä
        epäilen kirjoitti:

neuvoista. Minulla on myös ollut samoja ongelmia kuin tämän keskustelun aloittajalla.Kysyisin kuinka kannettava tietokone bootataan.

• vastausta
        hyvistä kirjoitti:

neuvoista. Minulla on myös ollut samoja ongelmia kuin tämän keskustelun aloittajalla.Kysyisin kuinka kannettava tietokone bootataan.

tähän kysymykseen. Minullakin on kannettava ja ollut samanlaisia ongelmia. Vastatkaa hyvät "nörtit", pelastatte varmasti monen päivän.

• aloittaja
        vastausta kirjoitti:

tähän kysymykseen. Minullakin on kannettava ja ollut samanlaisia ongelmia. Vastatkaa hyvät "nörtit", pelastatte varmasti monen päivän.

On tosi kiva että te jotka tiedätte viitsitte vaivautua neuvomaan meitä tollompia =)

• videokameran
        aloittaja kirjoitti:

On tosi kiva että te jotka tiedätte viitsitte vaivautua neuvomaan meitä tollompia =)

ja sen mukana tuli ohjelma jolla sen voi liittää tietokoneeseen ja sen kautta vaikka polttaa levylle kuvanauhasta. Mutta jostain syystä kone ei tunnista kameraa kun sen kytkee? Missä ihmeessä voi olla vika? Olen muutaman kerran kokonaan poistanut ohjelman ja ladannut uudestaan, olen tarkistanut että johdot on oikein, kokeillut joka porttiin, mutta nada, ei mitään?? Tarkoitus oli tehdä isovanhemmille dvd lapsenlasten touhuista, mutta ei taida onnistua?
        Voiko vika olla siinä, että aina kun ohjelmoinnin jälkeen kone pitää uudelleenkäynnistyä, niin se jää jumiin ja joudun painaan reset nappia? Välillä useastikin kun se jatkuvasti jämppää??
        Kuitenkin sekä kamera että tietokone ovat uudet.

• mitään apua.
        videokameran kirjoitti:

ja sen mukana tuli ohjelma jolla sen voi liittää tietokoneeseen ja sen kautta vaikka polttaa levylle kuvanauhasta. Mutta jostain syystä kone ei tunnista kameraa kun sen kytkee? Missä ihmeessä voi olla vika? Olen muutaman kerran kokonaan poistanut ohjelman ja ladannut uudestaan, olen tarkistanut että johdot on oikein, kokeillut joka porttiin, mutta nada, ei mitään?? Tarkoitus oli tehdä isovanhemmille dvd lapsenlasten touhuista, mutta ei taida onnistua?
        Voiko vika olla siinä, että aina kun ohjelmoinnin jälkeen kone pitää uudelleenkäynnistyä, niin se jää jumiin ja joudun painaan reset nappia? Välillä useastikin kun se jatkuvasti jämppää??
        Kuitenkin sekä kamera että tietokone ovat uudet.

En nyt kerkee kirjoittaan, mut kato onko tuolta mitään apua => http://www.microsoft.com/finland/athome/morefun/makemovies.mspx

• myös ohjeita
        mitään apua. kirjoitti:

En nyt kerkee kirjoittaan, mut kato onko tuolta mitään apua => http://www.microsoft.com/finland/athome/morefun/makemovies.mspx

http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/197

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe