Kun olin taas tänään koulus ni menin istuu penkille,pari kovista viereen,ne näki ku mul oli
nenänvieres revenny finni ni sit ne rupes laulaa:
(Mun nimi) punakärsä oli sika nimeltään ollut ei loiste huono (Mun nimi)nne kärsänpään!
Aina mua vaan syrjitään...
:(
Harmittaa...
7
398
Vastaukset
- Bashira
Sama täällä.
Mua ei pelkästään syrjitä vaan puhutaan seläntakana vaikka mitä ilkeyksiä, mulkoillaan pahasti ja levitellään juoruja. Kysellään typeriä kysymyksiä ulkonäöstäni.
Olen alkanut jo pelätä kouluun menemistä. Ain löytyy jokin syy, miksi jäisin kotiin. :3- potbelly
oon jo lukiossa ja pelkään mennä kouluun.:/Miks ihmiset on niin ilkeitä!?
- Im so sad...
potbelly kirjoitti:
oon jo lukiossa ja pelkään mennä kouluun.:/Miks ihmiset on niin ilkeitä!?
On nykyään niin huonosti kasvatettuja ja niillä on oikeudet mihin vaan ku vanhempansa on jotain juoppoi
tai eronnu ja ittellään menee koulus huonosti ni niitten on saatava itteelleen tekemist,huomioo ja toisil paha mieli...
Oon kyl päässy yhest kiusaajast eroon ku se liitty samaan joukkueeseen ni ei se mua enään kiusaa...
Mut sit semmonen,joka pelaa futista ja semmonen juopon näkönen hujoppi tulee kokoajan urppaamaan vaan et "pois tielt läski!" ja jotain tommost mua loukkaavaa vaan kokoajan... - -------
Im so sad... kirjoitti:
On nykyään niin huonosti kasvatettuja ja niillä on oikeudet mihin vaan ku vanhempansa on jotain juoppoi
tai eronnu ja ittellään menee koulus huonosti ni niitten on saatava itteelleen tekemist,huomioo ja toisil paha mieli...
Oon kyl päässy yhest kiusaajast eroon ku se liitty samaan joukkueeseen ni ei se mua enään kiusaa...
Mut sit semmonen,joka pelaa futista ja semmonen juopon näkönen hujoppi tulee kokoajan urppaamaan vaan et "pois tielt läski!" ja jotain tommost mua loukkaavaa vaan kokoajan...Yksinkertaisesti, OPETTELE PISTÄÄ VASTAA, kuka nyt kovaa poikaa kiusais?
- Bashira
Im so sad... kirjoitti:
Mut sit semmonen,joka pelaa futista ja semmonen juopon näkönen hujoppi tulee kokoajan urppaamaan vaan et "pois tielt läski!" ja jotain tommost mua loukkaavaa vaan kokoajan...Sitähän ne vaan tekee, kerjäävät huomiota, kun mamma ei rakasta niitä enään.
Ja kun niille ei anna huomiota, vooi jumpe kun niitä alkaa se potuttamaan.
Oot kyllä oikeessa.
Tässä maailmassa pitää olla vain kova ja kaunis, niin silloin pärjäisi.
Mutta minä en ala kulkea massan mukana. Olen mieluummin minä; oma epätäydellinen itseni. - Im so sad...
Bashira kirjoitti:
Sitähän ne vaan tekee, kerjäävät huomiota, kun mamma ei rakasta niitä enään.
Ja kun niille ei anna huomiota, vooi jumpe kun niitä alkaa se potuttamaan.
Oot kyllä oikeessa.
Tässä maailmassa pitää olla vain kova ja kaunis, niin silloin pärjäisi.
Mutta minä en ala kulkea massan mukana. Olen mieluummin minä; oma epätäydellinen itseni.Menin valittaa kiusaajist terkkarille,sain koulukuraattoril ajan ja terkkari sano et ottaa jutun puheeks vuodenvaihteen jälkeen ja sanoo rehtorille...
Toivottavasti nyt kiusaus loppuu... - Bashira
Im so sad... kirjoitti:
Menin valittaa kiusaajist terkkarille,sain koulukuraattoril ajan ja terkkari sano et ottaa jutun puheeks vuodenvaihteen jälkeen ja sanoo rehtorille...
Toivottavasti nyt kiusaus loppuu...Toivotaan niin.
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928